تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هوش برتر» با نمونه‌های خارجی خود رقابت می‌کند/ احتمال پخش مسابقه در نوروز ۹۸

«هوش برتر» امروز با نمونه‌های خارجی خود رقابت می‌کندپیمان پور مقیمی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «هوش برتر» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند تولید و پخش این مسابقه گفت: گروه برنامه سازی ما مشغول ضبط مسابقات «هوش برتر» هستند.

وی افزود: از ۶۰ قسمت، حدود ۳۵ قسمت از آن روی آنتن رفته است البته باید توجه داشت که سری جدید این برنامه با تفاوت اساسی در برنامه‌های نرم افزاری و فنی تولید شده است که همزمان در کنار جذابیت‌های بصری اِلمان‌های فنی و رایانه‌ای را هم داریم.

 پور مقیمی ادامه داد: در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که مسابقه «هوش برتر» می‌تواند با نمونه‌های خارجی خود رقابت کند چراکه تمام شاید‌ها و باید‌ها را پشت سر گذاشته و به شکلی کامل در مسابقه هوش رسیده ایم.

وی بیان کرد:اکثر آیتم‌ها و بخش‌های مختلف مسابقات از لحاظ فنی کاملا مهندسی است و با علم روز پیشرفت کردیم.

تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «هوش برتر» با اشاره به بازخورد خوب مخاطبان از این مسابقه تلویویزیونی بیان کرد: یکی از خبر‌های خوبی که دراین مدت شنیده‌ام ارتباط خوبی است که مردم با مسابقه برقرار کرده اند و شب‌ها اوقات فراغت خودشان را با «هوش برتر» پر می‌کنند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

احتمال پخش «هوش برتر» در نوروز ۹۸ از شبکه نسیم

وی یادآور شد: در فصل سوم ما با تغییرات اساسی روی آنتن آمدیم و به دنبال این هستیم که نوروز ۹۸ هم با همین رویکرد روی آنتن باشیم. چراکه احتمالا سری جدیدی از این مسابقه را با فینالیست‌های فصل اول و دوم در زمستان خواهیم داشت و پس از آن فینالیست‌های آن برنامه و فصل سوم در نوروز ۹۸ بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پور مقیمی در پایان گفت: در این ایام هرچه با مسابقه «هوش برتر» پیش می‌رویم مسابقه کامل‌تر می‌شود و همانگونه که گفتم تولید فصل سوم همچنان ادامه دارد و احتمالا ۲۲ آبان فینال فصل جدید روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هوش برتر» با نمونه‌های خارجی خود رقابت می‌کند/ احتمال پخش مسابقه در نوروز ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..