تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باراک: در سه دقیقه ۳۰۰ فلسطینی را کشتیم

۷۸۶۵۸۰

۸۱۰ بازدید

«ایهود باراک» نخست وزیر و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه اعتراف کرد که در سه دقیقه و 30 ثانیه، 300 فلسطینی را قتل عام کرده است.

خبرگزاری ایرنا: «ایهود باراک» نخست وزیر و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه اعتراف کرد که در سه دقیقه و 30 ثانیه، 300 فلسطینی را قتل عام کرده است.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی «معاریو» روز جمعه گزارش داد که این اتفاق در زمانی که باراک وزیر دفاع بود و در یک حمله هوایی رخ داد.

باراک زمان دقیق این حمله را اعلام نکرده است اما منابع بهداشتی فلسطینی اعلام کردند که 27 سپتامبر 2008 ( 6 مهرماه 1387) 225 فلسطینی شامل چندین زن و کودک و اعضای پلیس فسلطین در حمله اسرائیل به غزه کشته شدند.

باراک که در میان سال های 2007 تا 2013 پست وزارت جنگ صهیونیست ها را در پرونده دارد، در عملیات دیگری که در جریان آن یک مقام ارشد فلسطینی به شهادت رسیده است، شرکت داشته است.
هرچند نخست وزیر پیشین صهیونیست ها، ماهیت این عملیات را مشخص نکرد، اما 14 نوامبر 2012 (24 آبان 91) «احمد الجعبری» معاون فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی حماس در حمله صهیونیست ها به خودروی شخصی اش در غزه به شهادت رسیده بود.

باراک از عملکرد کنونی دولت صهیونیستی در برخورد با غزه انتقاد کرد و مدعی شد: نتانیاهو به تمامی خواسته های حماس تن می دهد که اصلا پذیرفتنی نیست.

نخست وزیر پیشین صهیونیست از دولت نتانیاهو خواست که باید به حماس حمله کند و برای این کار یک استراتژی داشته باشد.

وی در پایان همچنین از اختلافات موجود در کابینه کوچک امنیتی صهیونیست ها موسوم به «کابینت» به مشاجره بچگانه تعبیر کرد.

باراک به مدت تقریبا دو سال از 17 می 1999 تا هفتم مارس 2001(27 آبان 78 تا 17اسفند 79) پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی را برعهده داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باراک: در سه دقیقه ۳۰۰ فلسطینی را کشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..