تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوششی که ممکن است جایگزین خودروها شود +فیلم

لباسی که ممکن است جایگزین خودروها شود + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بعضی فیلم‌های علمی-تخیلی لباس‌های نیمه رباتی را دیده ایم که قدرت و سرعت انسان را چند برابر می‌کنند. در این فیلم‌ها انسان ها عموما از این لباس‌ها برای کاربردهای نظامی استفاده می‌کنند و این امر خود این لباس‌ها را ترسناک‌تر جلوه می‌دهد. استفاده از این نوع تکنولوژی در دنیای امروز امری محال نیست. طراحان بسیاری هستند که در حال ساخت انواع مختلف ربات‌ها و دستگاه‌ها هستند. ربات‌های پوشیدنی یکی از کارآمدترین انواع ربات‌ها هستند به همین دلیل دانشمندان نیز برای پیشرفت این تکنولوژی تلاش می‌کنند.

در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده اید که لباس‌هایی وجود دارند که با پوشیدن آنان فرد قدرت و سرعت بیشتری خواهد داشت یا می‌تواند به وسیله‌ی آن از دیوار بالا برود. خب حالا گروهی از دانشمندان لباسی مشابه آن را طراحی کرده اند. این لباس بیونیکی ترسناک، واقعی است. Prosthesis یک اسکلت فلزی 15 فوتی است که توسط یک خلبان ماهر کنترل می‌شود. Prosthesis بیشتر یک اسکلت فلزی است تا یک ربات. Furrion آن را برای نسل بعدی دستگاه‌ها طراحی کرده است. یک خلبان زبردست درون این ربات می‌نشیند و با استفاده از توانایی خود، حرکت‌های آن را کنترل می‌کند. بازوان هیدرولیکی این دستگاه تا 21 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند تا 10 فوت ارتفاع بگیردند. وزن این لباس 7000 پوند است و از کرومولی،فلزی قوی‌تر از فولاد، ساخته شده است. امیداریم هیچ‌گاه از تکنولوژی هوش مصنوعی در این لباس ترسناک استفاده نشود. در ادامه کلیپی ازین ربات پوشیدنی مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: تاثیر رایانه بر خواب فرزند شما

انتهای پیام/

جدیدترین نوع لباس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوششی که ممکن است جایگزین خودروها شود +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..