تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوگبا: هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر است

۷۸۶۵۴۹

۱۰۰۲ بازدید

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد مدعی شد آماده دیدار دشوار برابر چلسی است.

ورزش سه: پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد مدعی شد آماده دیدار دشوار برابر چلسی است.

پوگبا همچنین به تمجید از عملکرد ادن هازارد، ستاره 26 ساله و بلژیکی چلسی پرداخته و مدعی شد در حال حاضر هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر است.

پوگبا: هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر است

پوگبا گفت: "برای من این دسته از بازی ها بهترین دیدارها برای بازی کردن هستند زیرا شما برابر باکیفیت ترین بازیکن ها و قدرتمندترین تیم ها با پیشینه های بزرگ قرار می گیرید. شما در بازی های بزرگ با فشار زیادی بازی می کنید و این همان چیزی است که شما هنگام فوتبال کردن می خواهید.

در فصل جاری شما می بینید که چلسی مالکیت توپ زیادی دارد و آنها شخصیتی برنده دارند که این صفت در هازارد هم دیده می شود. آنها می گویند ادن هازارد عملکرد فوق العاده ای در فصل جاری داشته است و در حال حاضر هازارد احتمالا بهترین بازیکن لیگ برتر است.

چلسی تیم باکیفیتی بوده و نتایج خوبی می گیرد اما ما نیز بعد از بازگشت برابر نیوکاسل در خانه و کسب پیروزی حالا نیاز مبرمی به کسب امتیاز داریم اما شرایط چلسی نیز همینگونه است. بازی دشواری خارج از خانه خواهیم داشت و این دیدار، بازی چلسی در مقابل منچستر یونایتد است، پس حتما بازی بزرگی خواهد بود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوگبا: هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..