تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان PSG می‌توانند هر سال توپ طلا ببرند

۷۸۶۵۴۵

۱۳۶۹ بازدید

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که بحث بر سر برنده توپ طلای 2018، باعث به هم خوردن تمرکز تیمش نمی شود.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که بحث بر سر برنده توپ طلای 2018، باعث به هم خوردن تمرکز تیمش نمی شود.

 پاریسی ها در حالی این هفته مقابل آمیان قرار می گیرند که نیمار را به دلیل خستگی ناشی از دیدارهای ملی در اختیار ندارند.

این در شرایطی است که به تازگی شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این ستاره برزیلی به بارسا منتشر شد اما توخل تاکید کرد که علاقه ای به صحبت در این مورد ندارد.

از سوی دیگر، با انتشار فهرست 30 نفره توپ طلا،بحث بر سر اینکه این جایزه باید به چه کسی برسد، بالا گرفته؛ جایزه ای که گفته می شود نیمار برای رسیدن به آن از بارسا جدا شد اما توخل اعتقاد دارد این جایزه باعث به هم خوردن تمرکز شاگردانش نمی شود.

او به خبرنگاران گفت:" از نظر من مشکلی وجود ندارد زیرا این یک جایزه فردی است و من مربی تیم هستم.

بازیکنان PSG می‌توانند هر سال برنده توپ طلا شوند

وقتی نیمار و امباپه نمایشی استثنایی مقابل لیون داشتند، ما در این مورد صحبت کردیم که آیا این یک مشکل برای کاوانی است یا نه. اگر کاوانی استثنایی بازی کند، ما در مورد اینکه این یک مشکل برای دو بازیکن دیگر است، صحبت می کنیم.

همیشه همین طور است اما مشکلی وجود ندارد. هر بازیکنی می خواهد برنده توپ طلا باشد و برای رسیدن به این هدف، باید در بهترین فرم باشند. این به آن معنی است که برای تیم بازی کنند.

ما تعدادی از بهترین بازیکنان اروپا را داریم؛ بازیکنانی که می توانند هر سال برنده توپ طلا شوند؛ موضوع این است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان PSG می‌توانند هر سال توپ طلا ببرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..