تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب قهرمانی گلستانی‌ها در مسابقات تور بین المللی تک ستاره بندرانزلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در فینال مسابقات تور بین المللی تک ستاره بندر انزلی تیم ملی ایران با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی ساحلی بازان گلستانی به مصاف نماینده قزاقستان یک رفت.

در اواخر ست اول این بازی به دلیل مصدومیت آرش وکیلی بازیکن گلستانی ایران یک و انصراف این تیم، قزاق‌ها در این بازی پیروز شدند و ایران یک به عنوان قهرمانی تورجهانی تک ستاره بندرانزلی دست یافت.

همچنین تیم ایران سه با ترکیب رحمان رئوفی و حامد میراز علی والیبالیست‌های گلستانی به مقام سوم مسابقات توربین المللی تک ستاره دست یافت.

پیش از برگزاری مسابقات تور تک ستاره بین المللی والیبال ساحلی در بندرانزلی بازیکنان گلستانی در ترکیب تیم‌های یک و دو ایران توانستند قهرمان مسابقات تور تک ستاره بین المللی والیبال ساحلی بندرترکمن و بابلسر شوند.

انتهای پیام /ی

برگزاری فینال رقابت‌های والیبال ساحلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب قهرمانی گلستانی‌ها در مسابقات تور بین المللی تک ستاره بندرانزلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..