تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج کورس سوارکاری گلستان

ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛گفت: هفته دوم مسابقات کورس اسبدوانی شهرستان آق قلا برگزار شد که در این مسابقات سوارکاران با ۷۱ راس اسب با نژاد‌های ترکمن و دوخون در ۷ دور و در مسافت هزار متری باهم به رقابت پرداختند.

حکیم ایگدری گفت: برندگان این رقابت‌ها در دور اول نادر صالح پور با اسب آرکا، دورآرکا امیر مختومی با اسب امپراطور بندر و دور سوم رامین قهرمانی با اسب دنیلا بودند.

وی افزود: همچنین دردور چهارم پرگار با چابکسگارستا مهرانی، دور پنجم مهری ماه ۲ با چابک سوار آرمین آق آتابای و در دور ششم بنیامین جرجانی با اسب سان اسکای از صدر حریفان گذشتند.

در دور هفتم نیز آق اویلی بشگرد با اسب پیربابا از صدر حریفان گذشت و پیروز میدان شد.

این مسابقات در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا برگزار و به افراد برتر ۹۲ میلیون و ۵۰۰ تومان جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام /ی 

برگزاری مسابقات سوار کاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج کورس سوارکاری گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..