تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از پل زائر به طرف مرزمهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبرداد:

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار داشت: باتوجه به شروع پیاده روی زائران در مسیر ۱۱ کیلومتری به طرف مرز عراق به منظور رفاه حال آنان از امروز ازحرکت وسایل نقلیه شخصی توسط ماموران جلوگیری می‌شود.

وی افزود: برای افرادی که قصد پیاده روی نداشته و می‌خواهند با خودرو به پایانه سفر کنند نیز به تعداد کافی وسایل نقلیه عمومی پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان درپایان از زائران تقاضا کرد: به جهت نبود فضا و مکان مناسب برای پارک در پایانه مرزی اصراری به استفاده از خودروی شخصی نداشته باشند.

انتهای پیام/ی

تردد زائران با ماشین شخصی ممنوع شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از پل زائر به طرف مرزمهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..