تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر موضع شرکت پدیده درباره تیم داری

شرکت پدیده که مدت‌ها بود از تیم پدیده مشهد حمایتی نمی‌کردند و علاقه‌ای به تیم داری نداشتند، نظر خود را عوض کردند.

تغییر موضع شرکت پدیده درباره تیم داریبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال پدیده که این روزها با وجود مشکلات مالی فراوان در صدر جدول رده بندی جا خوش کرده است ، احتمالا مشکلاتشان رو به پایان است و مزد صبر خود را خواهند گرفت .

به نظر می رسد شرکت پدیده که مدتی بود دیگر علاقه ای به تیم داری نشان نمی دادند و حمایت های خود را از تیم پدیده دریغ کرده بودند، پس از نتایج فوق العاده پدیده در رقابتهای این فصل لیگ برتر تغییر موضع دادند و قرار است دوباره از تیم پدیده حمایت کنند.

شاگردان گل‌محمدی اصلا از وضعیت حمایتی و مالی خود این روزها راضی نیستند و معتقدند که هیچ ارگانی از آنها حمایت نمی کند. آنها مدتهاست پولی دریافت نکردند و چندین بار نیز با اعتصاب تمرین را تعطیل کردند اما همه این ها باعث نشد تا در زمین مسابقه کم بگذارند و اکنون در صدر جدول قرار دارند.

با این حال اگر مدیران شرکت پدیده وعده خود را عملی کنند مشکلات صدرنشین لیگ برتر حل می شود.

بیشتر بخوانید:

پدیده مشهد ۲ - فولاد خوزستان صفر/ پدیده صدرنشین باقی ماند

پدیده ای‌ها در صدد تثبیت صدرنشینی/ تقابل شفر و دایی در ورزشگاه تختی اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

انتهای پیام/

مشکلات پدیده حل می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر موضع شرکت پدیده درباره تیم داری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..