تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میثم تیموری: دنبال فرصت هستم

۷۸۶۵۳۲

۲۶ بازدید

میثم تیموری بازیکن استقلال گفت: انتظار نداشتم مقابل سایپا بازی کنم و دنبال فرصت هستم.

خبرگزاری تسنیم: میثم تیموری، بازیکن استقلال با ابراز خرسندی پیروزی 2 بر یک مقابل سایپا درباره بازی نکردنش در این مسابقه، گفت: انتظار این را نداشتم که در این بازی به میدان بروم. تمرینات خوبی را با استقلال پشت سر گذاشته‌ام و دنبال فرصت مناسب هستم تا شایستگی خود را نشان دهم.

میثم تیموری: دنبال فرصت هستم

وی راجع به آینده تیمش و اینکه استقلال می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد، یادآور شد: صددرصد به کورس بر می‌گردیم چرا که به خودمان و تیم‌مان ایمان کامل داریم. هدف ما قهرمانی است و برای آن می‌جنگیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چه زمانی با ترکیب استقلال به میدان خواهد رفت،‌ گفت: در این مورد نظر سرمربی مهم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میثم تیموری: دنبال فرصت هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..