تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه فریم از یک شاهکار؛ واکنشی برای بازگشت

۷۸۶۵۳۱

۳۴۲ بازدید

 با واکنشی رویایی مقابل سایپا، حسینی مجددا به بازی رقابت با مهدی رحمتی برای تصاحب شماره یک بازگشت.

 وب‌سایت نود: در چند سال اخیر تعویض نام دروازه‌بان در لیست یازده نفر اصلی استقلال همیشه با حاشیه‌ای همراه بوده است. فیکس یا نیمکت‌نشین‌شدن مهدی رحمتی همیشه با داستان‌های زیادی قبل و بعد از این اتفاق همراه شده و این بار هم دیدن نام حسینی در لیست ابتدایی بازی مقابل سایپا همه را متعجب کرد.

این بار تغییر شماره یک به خاطر جنجال‌های حسینی اتفاق افتاده بود. دروازه‌بانی که چند روز گذشته با مصاحبه‌های تند و تیز از نیمکت‌نشینی‌اش انتقاد و استقلال را تهدید به جدایی کرد.

بعد از آن مصاحبه‌ها شفر امروز او را در لیست یازده نفره قرار دارد و این تغییر با انتقادات زیادی هم همراه شد و خیلی‌ها اعتقاد داشتند شفر نباید تحت تاثیر آن مصاحبه‌ها این تغییر را انجام می‌داد. با این حال حسینی در طول بازی عملکرد خوبی داشت و انتقادات قبل از بازی را تحت تاثیر قرار داد.

او روی گلی که علی دشتی به ثمررساند تقصیری نداشت. مدافعان تیم عملکردی را مقابل دشتی به نمایش گذاشتند که هیچ تقصیری متوجه حسینی نشود. اگرچه دروازه او در ادامه بازی خیلی با خطر مواجه نشد اما یک سوپرسیو در دقیقه ۹۴ حسن ختام خوبی برای این بازی بود.

سه فریم از یک شاهکار؛ واکنشی برای بازگشت

سه فریم از یک شاهکار؛ واکنشی برای بازگشت

سه فریم از یک شاهکار؛ واکنشی برای بازگشت

شادی بعد از سیو حسینی در فریم سوم، نشان می‌دهد او چقدر به خلق چنین صحنه‌ای برای اثبات خودش نیاز داشته است. حسینی که فصل گذشته مقابل سایپا توانست رکورد کلین‌شیت را ثبت کند و البته در دقایق پایانی بعد از رکوردی طولانی دروازه‌اش توسط رضا اسدی باز شود این بار در آخرین دقیقه بازی غافلگیر نشد.

او یک ۹۰ دقیقه خوب را با یک شاهکار به پایان رساند تا همانقدر که حضورش در ترکیب به دلیل اعتراض با انتقاد مواجه شده بود، بازگشتش به نیمکت را هم با انتقاداتی مواجه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه فریم از یک شاهکار؛ واکنشی برای بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..