تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هواشناسی به زائران اربعین/ اختصاص ۱۰۰ هزار دینار به زائرین اربعین

اداره کل هواشناسی ایلام به زائران اربعین در خصوص بارش باران و سردی هوا هشدار داد./ تمهیدات لازم برای بارش باران طی ایام اربعین در استان ایلام اندیشده شده و تمامی امکانات در این زمینه برای اسکان اضطراری فراهم شده است

هشدار هواشناسی به زائران اربعین

اداره کل هواشناسی ایلام به زائران اربعین در خصوص بارش باران و سردی هوا هشدار داد.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام روز جمعه اظهار داشت: ورود سامانه بارشی به ایلام موجب سردی هوا و لغزندگی و آبگرفتگی معابر و جاده‌ها می‌شود.

مجتبی میهن پرست گفت: سامانه بارشی از روز شنبه تقویت و تا ساعاتی از روز دوشنبه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همراه داشتن لباس گرم، تجهیز وسایل نقلیه خودرو به موارد ایمنی، عدم توقف در مسیر رودخانه‌ها و اتراق و استراحت در اینگونه مناطق به زائران اربعین توصیه می‌شود.

 آمادگی استان برای اسکان اضظراری

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز اظهار داشت: تمهیدات لازم برای بارش باران طی ایام اربعین در استان ایلام اندیشده شده و تمامی امکانات در این زمینه برای اسکان اضطراری فراهم شده است.

احمد کرمی گفت: دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان ایلام با توجه به در پیش بودن بارش ها در روز های آتی تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به زوار در دستور کار قرار داده اند.

امروز بیش از 50 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

اختصاص ۱۰۰ هزار دینار به زائرین اربعین

دبیر کمیته سیاسی کنسولی ستاد اربعین گفت: منابع لازم برای پرداخت ۱۰۰ هزار دینار به زائرین اربعین اختصاص یافت.

مجتبی کریمی رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امورخارجه عصر امروز جمعه در گفتگو با رادیو اربعین تصریح کرد: پرداخت این مبلغ با همکاری بانک مرکزی و بانک ملی از روز یکشنبه مقدرور است.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امورخارجه در خصوص ساز و کار پرداخت این مبلغ خاطر نشان کرد: ارز اختصاص یافته در خاک عراق و از طریق بانک هایی که اعلام می شود به زوار پرداخت می شود.

وی ادامه داد: پرداخت ریالی ارز مزبور در ایران خواهد بود و زوار از طریق کد اختصاصی ارز خویش را در شهرهای عراق و مبادی ورودی عراق می توانند دریافت کنند.

دبیر کمیته سیاسی کنسولی ستاد اربعین تاکید کرد: این ارز برای تمام زائران زمینی و هوایی ایرانی که از طریق سامانه سماح ثبت نام کرده اند اختصاص می یابد.

مجتبی کریمی ابراز امیدواری کرد بانک مرکزی راهکاری برای پرداخت ارز اربعین به زائرینی که خارج از سامانه سماح اخذ روادید کرده اند نیز بیاندیشد.

شایان ذکر است نرخ این ارز مابین نرخ آزاد و دولتی قیمت دینار عراقی خواهد بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هواشناسی به زائران اربعین/ اختصاص ۱۰۰ هزار دینار به زائرین اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..