تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس بایرن: نباید به اوزیل آشغال می گفتم

۷۸۶۵۱۴

۶۴۴ بازدید

اولی هوینس، رئیس بایرن چند ماه پیش در انتقاد از اوزیل، به وی لقب آشغال داده بود.

ورزش سه: اولی هوینس، رئیس بایرن چند ماه پیش در انتقاد از اوزیل، به وی لقب آشغال داده بود.

هوینس در جریان اردوی پیش‌فصل بایرن مونیخ در آمریکا، درباره‌ی استعفای جنجالی مسوت اوزیل از تیم ملی آلمان گفته بود اوزیل سال هاست که هیچ کمکی به تیم ملی آلمان نکرده و حالا واکنش‌هایی که نسبت به او ابراز می‌شود طبیعی است. او سال هاست که مزخرف بازی کرده و حالا خود را پشت داستان اردوغان قایم می‌کند و گریندل، بیرهوف و یواخیم لو را مقصر می‌داند.

رئیس بایرن: نباید به اوزیل آشغال می گفتم

رئیس بایرن در تازه ترین مصاحبه خود در مورد اوزیل گفت:« نباید به اوزیل آشغال می گفتم. باید او را عوضی و انسانی چرند خطاب می کردم. موضع من در مورد اوزیل روشن است. هدفم تغییر محور گفتگوها به سمت مباحث ورزشی بود و اینکه آن را از توهم نژادپرستی دور کنم.»

لازم به ذکر است که اوزیل، نژادپرستی در آلمان را یکی از دلایل خداحافظی خود از بازی های ملی قلمداد کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس بایرن: نباید به اوزیل آشغال می گفتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..