تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستریونایتد از سوی یوفا جریمه شد

۷۸۶۵۱۱

۷۴۰ بازدید

باشگاه منچستریونایتد به خاطر تاخیر در حاضر شدن در میدان در دیدار مقابل والنسیا جریمه شد.

ورزش سه: باشگاه منچستریونایتد به خاطر تاخیر در حاضر شدن در میدان در دیدار مقابل والنسیا جریمه شد.

چند هفته قبل و در جریان دیدار 2 تیم منچستریونایتد و والنسیا در لیگ قهرمانان در استادیوم اولدترافورد، اتوبوس باشگاه انگلیسی در ترافیک مانده و بازیکنان این تیم دیر به ورزشگاه رسیدند که در نهایت این اتفاق باعث تاخیر 5 دقیقه ای در جریان بازی گردید و حالا به همین دلیل یوفا باشگاه یونایتد را مبلغ 15 هزار یورو جریمه کرده است.

منچستریونایتد از سوی یوفا جریمه شد

اتوبوس منچستریونایتد تنها حدود 30 دقیقه مانده به آغاز بازی به استادیوم رسید و ژوزه مورینیو دلیل آن را ترافیک و ناهماهنگی پلیس با باشگاه در مورد اسکورت شدن اتوبوس تیم تا استادیوم قلمداد کرد.

به همین دلیل یوفا باشگاه منچستریونایتد را 5 هزار یورو به خاطر دیر رسیدن و 10 هزار یورو به خاطر تاخیر 5 دقیقه ای در شروع بازی و مجموعا 15 هزار یورو جریمه کرد. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل در اولدترافورد به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستریونایتد از سوی یوفا جریمه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..