تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکو به خاطر پنالتی دقیقه۹۶ به سیم‌آخر زد

سرمربی نساجی قائمشهر هم پس از دیدار مقابل سپاهان به داوری اعتراض گفت.

سرمربی نساجی قائمشهر در ادامه افزود: می خواستند روحیه پرسپولیس قبل از بازی با السد خراب نشود آن اتفاق ها افتاد. بازی استقلال هم می خواستند روحیه استقلال قبل دربی خراب نشود. بازی تراکتورسازی هم باز پنالتی گرفتند. در بازی با فولاد که اصلا عجیب ترین پنالتی را گرفتند. بازی پارس جنوبی گل سالم ما را در دقیقه 82 نپذیرفتند. نمی دانیم جواب هوادارها را چه بدهیم. صبر هوادار نساجی لبریز شده. ما دیگر نمی خواهیم آدم خوب ماجرا باشیم. 

نکونام درباره دیدار با سپاهان که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در دقیقه 96 یک پنالتی به ضرر نساجی گرفته شد گفت: در این بازی هم داور یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفت و پنالتی آنها هم که اصلا پنالتی نبود. در یک صحنه بازیکن آنها تکل خشن زده که حتی داور می توانست کارت قرمز بدهد اما به بازیکن ما کارت زرد داد. یک خطای سه و چهار هم یک خطای صددرصد روی بازیکن ما بود که داور حتی کارت زرد هم نشان نداد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکو به خاطر پنالتی دقیقه۹۶ به سیم‌آخر زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..