تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ روانی شدیدی در فضای مجازی فعال است

جنگ روانی شدیدی در فضای مجازی فعال است/آرمان‌گرایی ویژگی یک فرد انقلابی است به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظهر جمعه در همایش جوان مؤمن انقلابی که در سالن جلسات پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: هدف عمده جنگ روانی دشمن جدا کردن توده مردم از رهبری است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس آن چیزی که سبب پیروزی کشور شد عشق و دلدادگی مردم به ولایت و دوری از تجملات و دنیازدگی‌ها و آقازادگی‌های مرسوم کنونی بود، یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی و مهم جوانان در وضعیت کنونی تکلیف گرایی و آشنا بودن نسبت به وظایف خود در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و عرصه‌های دیگر است.

رئیس کمیسیون هسته‌ای مجلس شورای اسلامی برخی از شاخصه‌های مهم انقلابی گری را مورد توجه قرار داد و گفت: انقلابی گری با اصلاحات و دنبال تغییر بودن تفاوت دارد، انقلاب در درون خود با بر هم خوردن ساختارها و رویکردهای موجود و روی کار آمدن آرمان‌های جدید تعریف می‌شود.

ذوالنور ادامه داد: پایبندی و تحقق به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی از شاخصه‌های اصلی و مهم انقلاب اسلامی است، آرمان‌گرا بودن ویژگی یک فرد انقلابی است، پایبندی و عمل به دستورات ولایت‌فقیه یکی از اصول اصلی انقلاب اسلامی است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان برخی از مهم‌ترین عوامل شکست و انحراف انقلاب‌ها در دنیا ابراز کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که سبب انحراف هر انقلاب و سبب نابودی آن می‌شود انحراف رهبران انقلاب از آرمان‌های اصیلی بوده که در ابتدای انقلاب به دنبال آن بوده‌اند.

وی ادامه داد: جدا شدن رهبران از مسیر و خط ولایت رهبری با درجا زدن جامعه همراه است، تاریخ 4 دهه گذشته انقلاب اسلامی ثابت کرده هر جا که مردم و مسئولان پشت رهبری و گوش‌به‌فرمان منویات وی بودند جامعه پیشرفت کرده و از مشکلات موجود پیروز بیرون آمده و هر جا که به دنبال مسیرهای دیگر بوده شکست‌خورده است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف دشمن از هجمه‌های سنگین جنگ روانی و رسانه‌ای ایجاد فاصله و دوری بین مردم و ولایت بوده که در این شرایط جامعه نیازمند بصیرتی نافذ برای خنثی‌سازی تبلیغات روانی دشمنان است.

رئیس کمیسیون هسته‌ای مجلس با اشاره به برخی از کارکردهای جنگ روانی برای دستیابی به خواسته‌های نامشروع در طول تاریخ عنوان کرد: از صدر اسلام دشمنان با راه‌اندازی جنگ‌های روانی دامنه‌دار به بخشی از خواسته‌های نامشروع خود دست پیداکرده‌اند، در دنیای امروز با سطح وسیع فنّاوری و فناوری‌های اطلاع‌رسانی شرایط برای جنگ‌های روانی همه‌جانبه مهیاتر شده است.

ذوالنور خاطرنشان کرد: جنگ رسانه‌ای و روانی شدیدی در سطح فضای مجازی برای تضعیف عقاید، اعتقادات و فرهنگ ایرانی به‌ویژه در سطح جوانان فعال است، ایجاد شبهه و ابهام در پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شاخصه‌های مهم انقلاب از اهداف نخست دشمنان از جنگ‌های تمام‌عیار رسانه‌ای و روانی است.

وی با تأکید بر سختی‌های ولایت مداری در دنیای فریب آلوده کنونی ادامه داد:حقیقت این بوده که همراهی و گوش‌به‌فرمان امام حاضر بودن هزینه‌بردار است و برای همین نیز عده‌ای مدام از امام قبل سخن گفته می‌خواهند امام راحل را آن‌طور که باب میلشان است تفسیر کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اتفاقاتی که امروز در نحوه و شکل تبعیت از ولایت انجام می‌گیرد مشابه حوادثی بوده که بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) اتفاق افتاده است، امروز برخی افراد در برابر ولایت قرارگرفته‌اند که در زمان ابتدای انقلاب از یاران وفادار امام بودند.

رئیس کمیسیون هسته‌ای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آن چیزی که در روایات اسلامی به‌عنوان ولایت‌پذیری یادشده تبعیت از امام وقت و حاضر است، متأسفانه برخی از امام راحل سخن می‌گویند تا رهبری را از این طریق نفی کنند، در وضعیت فعلی جامعه مهم‌ترین مسئله‌ای که انقلاب را تهدید می‌کند فساد و تبعیض بوده که سبب بی‌اعتمادی عمومی می‌شود.

وی تصریح کرد: فساد و تبعیض به‌نوبه خود سبب بی‌اعتمادی و بی‌اعتقادی مردم می‌شود، حقیقت این بوده تعداد مدیران انقلابی و مخلص بسیار بیشتر از مدیران فاسد است اما در رسانه‌های طوری القاء می‌شود که تعداد مدیران انقلابی و پاک دست بسیار ناچیز و اندک است.

انتهای پیام/ش

برگزاری همایش جوان مؤمن انقلابی در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ روانی شدیدی در فضای مجازی فعال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..