تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولتمردان از ظرفیت نخبگان برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند/پذیرش لایحه FATF در مخالفت با دستورات قرآن کریم است

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1397/07/27 شناسه خبر: 1420094

در خطبه های نماز جمعه آذربایحان غربی مطرح شد؛

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

دولتمردان از ظرفیت نخبگان برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: قانون تأثیر نمرات باید به صورت کامل بررسی شده و قانون تصویب شود تا خدایی نکرده ظلمی در حق کسی صورت نگیرد بنابراین از وزیر آموزش و پرورش انتظار می‌رود با دقت کامل موضوعات را پیگیری کند.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: مسئولان و دولتمردان باید از فکر نخبگان به خوبی در راستای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: دشمنان هجمه شدید رسانه‌ای علیه مملکت ایران اسلامی شروع کرده است و به دنبال زشت نشان دادن چهره کشورمان هستند از این رو نخبگان باید در این حوزه هم ورود کرده و از هویت ملی خو دفاع کنند.

وی، یادآور شد: مهم‌ترین موضوعی که دشمن امروز دنبال می‌کند تزریق ناامیدی به ملت ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام قریشی، گفت: به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و تمام تلاش خود را باید در این حماسه به کار بگیریم تا به دنیا نشان دهیم که دوست داران ابا عبدالله الحسین علیه السلام به هیچ وجه از این راه دست نمی‌کشند.
وی، ابراز داشت: با حضور در راهپیمایی اربعین باید تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم دشمنان را ناامید کنیم و اگر توانایی حضور در این مهم را نداریم هزینه نفرات دیگر را بر عهده بگیریم تا وحدت خود را بیشتر از پیش نشان دهیم.

پذیرش لایحه FATF در مخالفت با دستورات قرآن کریم است/ باید به سواد رسانه و تقویت جبهه رسانه ای انقلاب توجه ویژه شود

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن با تمام امکانات خود به دشمنی با انقلاب و نظام اسلامی پرداخته است، اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی و در ۴۰ سال گذشته جنگ تمام عیاری را با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی شروع کرده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی برنامه ریزی می کند و باید در مقابله با این ترفندها و توطئه های دشمنان هوشیاری و بصیرت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن در ۴۰ سال گذشته روش ها متفاوتی را آزموده و در همه آنها شکست خورده است، گفت: دشمن روزی به جنک سخت و تهاجم نظامی روی آورد و هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و روزی نیز به جنگ نرم روی آورد و با استفاده از ترویج شبکه های ماهواره ای به عنوان دایه مهربانتر از مادر به دنبال اهداف خود رفت و مقام معظم رهبری نیز در مقابله با این جنگ نرم  با اشاره به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بارها هشدار دادند ولی عده ای متاسفانه بیدار نشدند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با بیان اینکه  فتنه ۸۸ نیز در راستای اهداف و برنامه ریزی های دشمنان برنامه ریزی شد، اظهار کرد: متاسفانه عده ای نیز بصیرت نداشتند و با آنان همراهی کردند و اگر این افراد بصیرت داشتند، فتنه ۸۸ بوجود نمی آمد.

حسن زاده با اشاره به توطئه های امروز دشمنان، تصریح کرد: امروز دشمن با تمامی قدرت در جنگ سخت، جنگ نرم و نفوذ دست به دست هم داده و وارد میدان شده است تا نظام اسلامی را به نابودی و اضمحلال بکشاند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد:  اگر در جنگ سخت جوانان به میدان رفتند و در جنگ نرم نیز فرهنگی ها و علما پیشقدم شدند، اکنون باید جوانان، تصمیم گیرندگان و همه افراد و اقشار مختلف باید در این جنگ تمام عیار وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام و نیروهای جان برکف مسلح جمهوری اسلامی ایران از مرزها حراست می کنند و این نشان می دهد که دفاع همچنان باقی است، افزود:  جنگ نرم نیز امروز با ترفندها و ابزارآلات بیشتر مانند شبکه های اجتماعی و فضای مجازی که بسیار گسترده تر از شبکه های ماهواره ای است، دنبال می شود.

حسن زاده به راهکارهای مقابله با توطئه و راهبرد دشمنان اشاره کرد و گفت: ایجاد انسجام رسانه ای داخلی و توجه جدی به ایجاد سواد رسانه ای در سطح عمومی و ایجاد و تقویت جبهه رسانه ای انقلاب از جمله راهکارهای تخصصی مقابله با این ترفند دشمنان است.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید به سواد رسانه ای توجه ویژه ای شده و مراقب فتنه های دشمنان باشیم، تصریح کرد: باید با ارتقای سواد رسانه ای به مردم بفهمانیم که هر چیزی که در فضای مجازی هست را باور نکرده و مراقب شایعه پراکنی ها که دشمن تمام قد به دنبال آن برای فریب و تغییر ذهنیت ها است؛ باشند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: پادزهر جنگ روانی دشمن، نمایش انسجام و اتحاد داخلی است و برای مقابله با توطئه دشمنان باید همه مسئولین در عملکردها و اعلام نظرها وحدت رویه داشته باشند.

وی به موضوع FATF نیز اشاره و با بیان آیاتی از قرآن کریم، گفت: پذیرش لایحه FATF و پیوستن به آن در مخالفت با دستورات صریح قرآن کریم است.

حسن زاده با بیان اینکه قرآن می فرماید  که کسانی که به دنبال طاغوت می روند و آن را نجات دهنده می دانند، در انحراف هستند، گفت: طاغوت همواره به دنبال بهانه است و اگر یک شرط آنها را بپذیری ، شروط دیگری را بهانه می کنند، همانطور که با امضای برجام، مسئله موشکی را مطرح کردند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه هدف آنها تنها نابودی نظام و انقلاب جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نتیجه اعتماد به طاغوت و دشمنان مثل آفتاب روشن است و تمام دنیا نیز دیده که ایران با اعتقادش به پیش می رود اما طاغوت بهانه گیر است.

وی افزود: چرا باید در FATF به دنبال طاغوت برویم در حالی که نتیجه اعتماد به آنها را در برجام و مسائل هسته ای دیده ایم؟

حسن زاده تصریح کرد: دشمنان این را بدانند که ما اهل کوفه نیسیتم بلکه ما مرد میدان جنگ سخت و نرم هستیم و به همین دلیل است که انقلاب اسلامی را در ۴۰ سال گذشته زیر پرچم ولایت به اینجا رسانده ایم و پوزه دشمنان را به خاک مالیده ایم و ان شالله این انقلاب را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش، افزود: مقام معظم رهبری به جوانان و امر ورزش بها می دهند و ما نیز باید به ورزشکاران بها داده و مسئولین مربوطه در نماز جمعه ورزشکاران موفق و قهرمانان را معرفی و از آنها تجلیل کنند.

وی به هفته سلامت نیز اشاره و بر لزوم توجه به موضوع پیشگیری و امر سلامت و درمان تاکید کرد.

حسن زاده با اشاره به روز صادارات و با تاکید بر توجه به امر صادارات غیرنفتی در جنگ اقتصادی دشمنان، گفت: باید به صادرات غیرنفتی توجه شود و در این زمینه آذربایجان غربی نیز می تواند محور صادرات در زمینه بازرگانی و اقلام غیرنفتی باشد.

وی با تاکید بر اینکه آمار دقیق زیربنای برنامه ریزی دقیق است، اظهار کرد: باید آمار واقعی داد و از ارائه آمار دروغ پرهیز کرد چرا که آمار دقیق زیربنای برنامه ریزی دقیق است.

امام جمعه میاندوآب گفت: با ارائه آمار غلط و نادرست نمی توان برای کشور تصمیم درست گرفت و در نتیجه با مشکل برخورد می کنیم.

حسن زاده با تاکید بر تقویت باور توحیدی، افزود: تقویت باور توحیدی سبب اصلاح اعمال و رفتار و پاکسازی درونی و بیرونی می شود.

مهمترین شعار اربعین وحدت در بین مسلمانان است/ نخبگان نباید از مسئولیت های خود در قبال مردم غافل شوند

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اربعین حسینی گفت: قلب انسان زنده نمی ماند مگر با محبت اهل بیت و گریه کردن به اباعبدالله الحسین(ع).

وی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی تصریح کرد: دعا در مرقد امام حسین (ع) مستجاب می شود و اربعین زنده نگه دارنده محرم است.

وی اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) فرموده اند، مومنان نشانه هایی دارند که یکی از آنها زیارت اربعین است و بسیار بر آن سفارش شده است.

امام جمعه پلدشت افزود: هر وقت زیارت اربعین پیش بیاید باید به زیارت رفت و توفیقی است برای انسان.

طالبی با اشاره به استقبال از زائران اربعین حسینی گفت: عاشقان سید الشهداء با جان و دل از زائران استقبال و پذیرایی می کنند و اعتقاد دارند هرچقدر برای مراسمات امام حسین(ع) هزینه کنند خداوند چندین برابر پاداش می دهد.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا پیام اربعین را به جهانیان منتقل کنیم، اربعین؛ نهضت سرخ حسینی، فرهنگ عاشورایی، عزت، کرامت، ظلم ستیزی و وفا است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم از ۴۰ کشور در این راهپیمایی اظهار کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و به دنیا نشان دهیم که کشتی نجات امام حسین(ع) با چه سرعتی به ساحل نجات در حرکت است.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دشمن در صدد است تا در بین مردم و زائران اختلاف ایجاد کند، باید مردم و زائران به این مسئله توجه جدی کنند.

به گفته وی مهمترین شعار اربعین وحدت در بین مسلمانان است.

طالبی گفت: هدف ما انتقال پیام صلح به دنیا است و باید مردم به نزدیکی قلب ها با محوریت سیدالشهداء دامن بزنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا در کشورمان ناامنی ایجاد کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان اظهار کرد: نخبگان نباید از مسئولیت های خود در قبال مردم غافل شوند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور بکار گیرند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به قول های مسئولان مربوطه برای حل مشکلات شهرستان افزود: منتظر هستیم تا ببینیم تعریض جاده مرگنلر به پلدشت و آب شرب شهرستان چه زمانی تکمیل می شود.

به گفته وی با افتتاح سد کرم آباد پلدشت شاهد پلدشتی سرسبز و تبدیل شدن به قطب کشاورزی کشور طی سال ۹۸ و ۹۹ خواهیم بود.

اشرار و حامیان آنان منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باشند

حجت‌الاسلام‌و المسلمین سید رضی موسوی شکوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ربوده شدن تعدادی از نیروی‌های بسیجی و هنگ مرزی در مرز میرجاوه اظهار داشت: تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی استقرار داشتند، باخیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند.

وی افزود: عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به‌ روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌ .

امام‌جمعه خوی بیان کرد: عملیات تعقیب اشرار، تروریست‌ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزادسازی ربوده‌شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار گرفته است و بنابراین اشرار و حامیان آنان منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باشند.

در ادامه شکوری با اشاره به حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: امام صادق(ع) فرمود مَنْ أتاهُ ماشِیاً کَتَبَ اللهُ لَهُ بِکُلِّ خُطْوَةٍ حَسَنَةً وَ مَحی عَنْهُ سَیِئَةً وَ رَفَعَ لَهُ دَرَجَةً یعنی کسی که با پای پیاده به زیارت امام حسین برود خداوند هر قدمی را که بر می‌دارد یک حسنه برای وی می‌نویسد و یک گناه از او محو می‌کند و یک درجه از وی بالا می‌برد.

وی افزود: برای پیاده‌روی اربعین که چندین سال است به‌صورت گسترده و با شرکت نوع پیروان مذاهب اسلامی و حتی غیرمسلمانان از کشورهای مختلف جهان شرکت می‌کنند آثار و برکات متعددی از قبیل نمایش وحدت اسلامی با وجود توطئه‌های استکبار،  اعلان جهانی مظلومیت و حقانیت شهدای کربلا،  شکست گروه‌های تکفیری به‌ویژه داعش در کشور عراق و  تحکیم اخوت و برادری اسلامی در میان دو ملت ایران و عراق دارد.

امام‌جمعه خوی با اشاره به اول آبان، روز آمار و برنامه‌ریزی گفت: در سال 1378 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تشکیل و از سال 79 آغاز به کارکرد.

وی افزود: شناخت دقیق و علمی از امکانات و برخورداری‌ها، جلوگیری از مدیریت‌های سلیقه‌ای و بدون برنامه، زمینه‌سازی برای اجرای عدالت اسلامی در کشور، جلوگیری از گسترش اختلاف طبقاتی در کشور، مقابله با هدر رفت امکانات کشور در بخش‌های مختلف و آمادگی برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی از جمله فواید و برکات برنامه‌ریزی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولتمردان از ظرفیت نخبگان برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند/پذیرش لایحه FATF در مخالفت با دستورات قرآن کریم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..