تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم های اروپایی در اردبیل اردو می زنند

ساعت: 15:19 منتشر شده در مورخ: 1397/07/27 شناسه خبر: 1420050

رئیس هیات ورزش های زورخانه ای استان اردبیل از اردوی تیم ملی زورخانه ای پنج کشور اروپایی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، محمد شهباز علیزاه رئیس هیات ورزش های زورخانه ای استان اردبیل امروز درمراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی امیدهای کشور از رشد 300 درصدی این رشته ورزشی در استان خبر داد و گفت: به تدریج این رشته در شهرستان های مختلف استان دایر شده و بزودی شاهد افتتاح ساختمان زورخانه خلخال خواهیم بود.
وی افزود: به دلیل مناسب بودن آب هوای و امکانات زیز ساختی 10 آبان  ماه امسال اردبیل میزبان اردوی تیم ملی پنج کشور اروپایی خواهد بود.

بهرام آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: در نیمه اول30 رویداد ملی و اردوی تیم های ملی در استان برگزار و 18 رئیس فدراسیون و تیم تخصصی شرایط برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های گوناگون در این استان را بررسی کرده اند.

اولین دوره مسابقات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی امیدهای کشور با  شرکت 400 ورزشکار از سراسر کشور در سه رشته تیمی زورخانه ای ، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی از روز پنجشنبه 26 مهرماه در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شده و به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم که با حضور اکبر بهنامجو استاندار اردبیل و تنی چند از مدیران استانی صدای زنگ ورزش زورخانه ای نواخته شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم های اروپایی در اردبیل اردو می زنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..