تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زائران حسینی پیام قدرت و اقتدار امت اسلام را به دنیا مخابره می‌کنند

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1397/07/27 شناسه خبر: 1420105

امام جمعه بجنورد گفت: زائران حسینی، یک جمعیت بت شکن، کفر شکن و نفاق شکن هستند که پیام قدرت و اقتدار امت اسلام را به دنیا مخابره می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اربعین را نماد شکوه و بقای عزت حسینی عنوان کرد و گفت: حتی برای بهترین انسان های روی زمین هم پس از مرگشان؛ یک اربعین گرفته می‌شود اما برای امام حسین علیه السلام از زمان شهادت ایشان تاکنون که نزدیک به ۱۴۰۰ سال می گذرد هر سال اربعین گرفته می شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی، راهپیمایی اربعین را پیام اقتدار به استکبار اعلام و تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین یک فرهنگ استکبار ستیزی و فرهنگ صدور اقتدار امت اسلام و وحدت مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به حضور ۲۰ میلیونی زائران در مراسم اربعین که از سراسر دنیا در این مراسم شرکت می کنند، اظهار کرد: این جمعیت یک جمعیت بت شکن، کفر شکن و نفاق شکن است که پیام قدرت و اقتدار امت اسلام را به دنیا مخابره می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه اربعین یک حرکت سیاسی، معنوی و فرهنگی در امت اسلام است نه یک عزاداری صرف؛ عنوان کرد با: این حرکت عزت و اعتبار امت اسلام در اربعین ظهور و بروز پیدا می کند.

حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: این زائران مشتاق خود را به کربلا می رسانند تا اعلام کنند راه شهدا هیچ وقت غبارآلود نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سند پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی را در هفته گذشته اعلام کردند، گفت: در این سند که برای ۵۰ سال آینده ایران اسلامی الگوی معین و مشخصی تعیین شده، گروهی از متخصصان و کارشناسان اهل فن، هفت سال بر روی آن تحقیق و بررسی انجام داده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به همه نخبگان و اندیشمندان گفته‌اند این سند را مطالعه و نظر خود را اعلام کنند تا یک سند بالادستی در ایران تنظیم شود و بر اساس آن بتوانیم ایران اسلامی را به مرحله نهایی پیشرفت برسانیم.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین تصریح کرد: از آنجایی که خیلی ها می گویند انقلاب اسلامی ایران به بن بست رسیده اما این سند نشان می‌دهد ایران اسلامی برای ۵۰ سال آینده خود برنامه دارد و این پیام اقتدار نظام است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری همچنان که جامعه را به درستی مدیریت می‌کنند به فکر ۵۰ سال آینده ایران اسلامی هم هستند که این موضوع نشان می‌دهد ما دچار غفلت و روزمرگی نشده ایم و به دنبال برنامه برای ۵۰ سال آینده خود هستیم.

وی همچنین هفته بیمه سلامت و بیمه تغذیه را گرامی داشت و در خصوص تغذیه و امنیت غذایی گفت: تغذیه و امنیت غذایی برای انسان ها بسیار مهم است چرا که باید آنچه مصرف می کنیم سلامت آفرین باشد و امنیت غذایی و سلامت مردم تامین شود.

امام جمعه بجنورد بیمه سلامت را هم یکی از پدیده های خوب بعد از انقلاب اسلامی نام برد که افراد زیادی به رایگان بیمه می‌شوند و گفت: بر اساس گزارش های رسیده، دو سوم مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند که این مهم بسیار خوب است.

حجت الاسلام یعقوبی در خصوص داستان قتل خاشقجی  روزنامه نگار سعودی هم گفت: کشورهایی که به ظاهر به دنبال حقوق بشر هستد اما  با کمال پررویی می گویند ما اگر بخواهیم با عربستان برخورد کنیم؛ دلار‌های ما کم می‌شود که این نشان می‌دهد حقوق بشر بازیچه ای در دست ابر قدرت هاست و جان انسان ها برای آنها اصلا مهم نیست.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زائران حسینی پیام قدرت و اقتدار امت اسلام را به دنیا مخابره می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..