تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظری:درباره صحبت هاى مدير عامل تيم حريف من نمى توانم حرف بزنم / بازى مشكل داورى نداشت

منتظری:به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری بازیکن تیم فوتبال استقلال ،  پس از بازى تیمش مقابل سایپا گفت: هم تيم سايپا و تيم ما نتوانستيم در اين زمین خوب بازى كنيم اما خداروشكر بازى را برديم.

منتظری درباره حرف های مدیرعامل سایپا که اعلام داشت تيمشان هم با داورى و تيم استقلال جنگیدند گفت: بازى مشكل داورى نداشت اما درباره صحبت هاى مدير عامل تيم حريف من نمى توانم حرف بزنم و خداروشكر داورى خوبى ديديم و بازى را برديم

مدافع تيم فوتبال استقلال درباره وضعيت بازیکنان تیم نیز گفت: تيم ما خوب شده و بازيكنان جديد اضافه شده و برخى هم مصدوم هستند .بازيكنان جوان در آينده بهتر مى شوند و قطعا در آینده نزدیک از آنها بیشتر خواهید شنید.

منتظری درباره احتمال قهرمانی استقلال در بازی های لیگ برتر گفت: ما هر بازی برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنیم و امیدواریم در نهایت این اتفاق رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

تیموری: تیم از بازی کردن من مهمتر است

سایپا ۱ - ۲ استقلال تهران / شفر با تاکتیک سارفو دایی را شکست داد

حواشی پیش از دیدار استقلال تهران و سایپا

انتهای پیام/

صحبتهای منتظری بعد از برد استقلال مقابل سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظری:درباره صحبت هاى مدير عامل تيم حريف من نمى توانم حرف بزنم / بازى مشكل داورى نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..