تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرو: فقط به برد فکر می کردیم/جدایی ام از استقلال شایعه است

گرو: فقط به برد فکر می کردیم/جدایی ام از استقلال شایعه استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای باشگاه استقلال تهران بعد از برد تیمش مقابل سایپا گفت:  از همان دقایق ابتدایی بازی می خواستیم در این بازی برنده باشیم و به جز گلی که خوردیم، بقیه زمان بازی را حمله کردیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم.

او در مورد اینکه چرا تا اینجای فصل نتوانسته در ترکیب اصلی تیمش زیاد بازی کند گفت: اولین فصل حضورم در باشگاه استقلال است و در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی که به تیم جدیدی می رود برای اینکه با شرایط تیم جدیدش وفق پیدا مند به زمان نیاز دارد، من هم به زمان نیاز دارم با شرایط استقلال وفق پیدا کنم.

گرو ادامه داد:  من به عنوان یک بازیکن سخت تمرین می کنم و همه تلاشم را می کنم تا بتوانم نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم تا بتوانم در ترکیب ثابت استقلال بازی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل از استقلال جدا می شود یا خیر گفت: خیر، اصلا چنین شایعه ای صحت ندارم. من با استقلال قرارداد دارم و و بدون توجه به چنین شایعاتی به کار خودم دراین باشگاه ادامه می دهم. از حضورم در این تیم راضی هستم و سخت تمرین خواهم کرد تا بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال باشم. علاوه بر این می دانم که مدیران باشگاه استقلال نیز از من راضی هستند و با گذشت زمان وضعیت بهتری در تیم خواهم داشت.

بیشتر بخوانید:

دایی: روی یک اشتباه بچگانه گل خوردیم/بعد از اینکه گل زدیم سوت‌های داور تغییر کرد

غفوری: استقلال بهتری در آینده خواهیم دید

سایپا ۱ - ۲ استقلال تهران / شفر با تاکتیک سارفو دایی را شکست داد

انتهای پیام/

صحبتهای گرو بعد از بازی استقلال مقابل سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرو: فقط به برد فکر می کردیم/جدایی ام از استقلال شایعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..