تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه‌نویی: کم کم شبیه سپاهان واقعی می‌شویم

۷۸۶۴۸۸

۹۲۴ بازدید

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در مجموع بازی بسیار خوبی بود. به تیم نساجی و نکونام تبریک می‌گویم. نکونام با بضاعتی که دارد تیم تاکتیکی و بابرنامه‌ای ساخته است. هدف‌های ما با تیم حریف فرق می‌کرد. آنها آمده بودند با لایه‌های دفاعی و ضدحمله به گل برسند که به گل اول هم رسیدند.

تیم ما کم کم دارد شبیه سپاهان واقعی می‌شود

وی افزود: از یک منظر خوشحالم که این نگرش به سپاهان بازگشته و تیم پس از دریافت گل برای پیروزی تلاش می‌کند. تیم ما کم کم دارد شبیه سپاهان واقعی می‌شود، اما این نکته هم وجود دارد که ما دو فرصت به حریف دادیم که هر دو موقعیت هم تبدیل به گل شد.

ضمن اینکه فکر می‌کنم روی تک به تکی که نصیب بازیکن نساجی شد، مهاجم این تیم حداقل پنج متر در آفساید بود، اما خدا را شکر دروازه‌بان ما آن را مهار کرد. در کل باید به لیگ بابت این بازی تبریک گفت، این بازی پنج گل داشت و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه‌ها ایجاد شد.

بازی کردن مقابل تیم‌هایی چون نساجی سخت است

سرمربی تیم سپاهان در ادامه با اشاره به دیدار دو تیم سپاهان و نساجی در جام حذفی گفت:‌ بچه‌های ما در آن مسابقه استرس داشتند. شاید اگر ما گل اول را در آن دیدار می‌زدیم شرایط فرق می‌کرد. این بازی چون در لیگ بود بچه‌ها در آرامش بودند و شرایط فرق می‌کرد.

قلعه‌نویی: کم کم داریم شبیه سپاهان واقعی می‌شویم

ما تغییر سیستم‌های زیادی در جریان مسابقه دادیم و خوشحالم با این تغییرات به گل هم رسیدیم. واقعاً مقابل این تیم‌ها بازی کردن بسیار سخت است، اما ما توانستیم با تمام این شرایط دو گل بزنیم و خیلی بابت این موضوع به تیم‌مان امیدواریم.

در تیم ما همه زحمت می‌کشند اما کیفیت‌ها فرق می‌کند

قلعه‌نویی درباره عملکرد خوب کی‌روش استنلی و همچنین عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان سپاهان گفت: ما در تیم‌مان یک بازیکن به نام سپاهان داریم.

بله همه زحمت می‌کشند، اما کیفیت‌ها فرق می‌کند. ما باید اجازه بدهیم استراحت کنیم و ریکاوری شویم، بعد از آن جی‌پی‌اس و فیلم بازی را ببینیم و همه موارد را بررسی کنیم. از شما هم دعوت می‌کنیم بیایید و ببینید ما تک به تک بازیکنان و دوندگی آنها را بررسی می‌کنیم و سپس برای بازیکنانی که خیلی اشتباه داشته‌اند به صورت خصوصی ارسال می‌کنیم. حتماً شما درست می‌گویید، روی اینکه دو گل خوردیم قطعاً اشتباه داشته‌ایم و باید بررسی کنیم.

من در چهارچوب خودم حرکت می‌کنم

وی در ادامه درباره تغییر مدیریت کارخانه فولاد سپاهان یادآور شد: این سؤال را من نباید پاسخ بدهم، اما الان که پرسیدید جواب می‌دهم. اولاً باید از آقای سلطانی (مدیر سابق کارخانه فولاد سپاهان) تشکر کنم بابت تمام زحماتی که برای کارخانه و تیم سپاهان کشید.

من با حمیدرضا عظیمیان (مدیر جدید کارخانه فولاد سپاهان) هم صحبت کردم. خدا را شکر او پیام داد و سپاهانی است. این سپاهان برای اصفهان است و خوشحالم تمام مدیرانی که می‌آیند تعصب دارند و امیدوارم حمایت‌ها از ما ادامه داشته باشد. ما هم در جلسه‌ای که با مدیران جدید خواهیم داشت، خواسته‌های‌مان را مطرح می‌کنیم. بازهم از آقای سلطانی تشکر می‌کنم، او بسیار زحمت کشید. الان هم من در چهارچوب خودم حرکت می‌کنم و اگر مدیران بخواهند خدمت‌شان می‌رویم.

شاید علت عدم حضور تماشاگران سپاهان امیر قلعه‌نویی است!

سرمربی تیم سپاهان اصفهان در مورد حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: از آنها تشکر می‌کنم، اما توقع ما بیشتر است. آنها این تیم را نباید تنها بگذارند. فکر می‌کنم سپاهان شرایط بدی ندارد، شاید علت عدم حضور تماشاگران امیر قلعه‌نویی است! حداقل بگویند تا ما بدانیم. سال گذشته در بازی‌های انتهای فصل 30، 40 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند، اما الان نمی‌دانم چرا این‌طور نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه‌نویی: کم کم شبیه سپاهان واقعی می‌شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..