تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا اینترنت ایران توسط آمریکایی ها تحریم می‌شود؟

آیا اینترنت ایران توسط آمریکایی ها تحریم می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش خبری به نقل از  رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور  در فضای مجازی منتشر شد.سردار غلامرضا جلالی پس انتشار این خبر ضمن انتقاد از خبرگزاری منتشر کننده این اظهارات در کانال خود توضیحاتی را درباره اظهار نظر درباره سرنوشت اینترنت پس از تحریم‌های 13 آبان بیان نمود.

بیشتر بخوانید:

انتقاد سردار جلالی از نقل اشتباه صحبت‌هایش توسط یکی از خبرگزاری‌ها

سید علیرضا آل داوود پژوهشگر فضای مجازی و رسانه در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره تحریم  اینترنت توسط آمریکا توضیحاتی بیان نمود:

به نظر این حقیر آمریکایی ها بستر اصلی براندازی نرم انقلاب اسلامی یعنی اینترنت و سرویس هایش نظیر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها که بستر کم ریسک، کم هزینه و بسیار تاثیرگذار هستند را از دست نخواهند داد.

الان هزینه اصلی براندازی آمریکا را جریان لیبرال با خرید بی ضابطه پهنای باند اینترنت و تلاش برای زنده نگه داشتن فضای مجازی رها شده برای بستر های براندازی نرم مثل #اینستاگرام و #تلگرام تامین می‌کند و این سلاح شیمیایی با حمایت #جریان_نفوذ در کشور و بر سر مردم فرود می آید.

در چنین شرایطی هیچ گاه آمریکایی ها این فرصت بی نظیر و بستری که هزینه اش از داخل ایران تامین می‌شود را از دست نخواهند داد.مگر اینکه با تحریم اینترنت بخواهند یک شوک روانی به مردم در جهت ایجاد جنبش های اجتماعی وارد کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا اینترنت ایران توسط آمریکایی ها تحریم می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..