تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل یک مسئول پیشین استقلال از تیم جدید شفر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نوری‌فر در باره استقلال این روزها و برد استقلال در مقابل سایپا نوشت:

شاید در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه بود که یک باشگاه ۱۳ بازیکن به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید فرستاده باشد و خودش در تمرین کردن معمولی به مشکل بخورد اما پیروزی استقلال مقابل سایپا همه آن مشکلات و حاشیه‌ها را برطرف کرد.

با این برد می‌توان با اطمینان بیشتری نام استقلال را در کنار مدعیانی مثل پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی نوشت و از همه مهمتر اینکه شفر دوباره دارد تیم می‌سازد. این بار با بازیکنان داخلی و جوان. هر کسی بازی امروز استقلال-سایپا را دیده باشد متوجه درخشش مهدی قائدی شده و البته اللهیار صیادمنش.

خارجی‌های استقلال در مدت اندکی که به آنها فرصت داده شد، چنگی به دل نزدند اما می‌توان تا نیم‌فصل با درخشش جوان‌ها ادامه داد و بعد اگر لازم باشد، تیم را ترمیم کرد.

حسین حسینی عملکرد خوبی داشت به استثنای ایرادی که برای قرار گرفتن این گلر ۲۶ ساله در ترکیب اصلی بازی امروز مطرح شد.


43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل یک مسئول پیشین استقلال از تیم جدید شفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..