تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غفوری: استقلال بهتری در آینده خواهیم دید

غفوری: در آینده استقلال بهتری خواهیم دیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وريا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال ، درباره بازی  مقابل سایپا گفت: خداروشكر تيممان هماهنگ تَر شده و صد در صد در آينده بهتر مى شويم و امروز هم مى توانستيم گل هاى بيشترى را به ثمر برسانيم.

او درباره بازگشتش بعد از اخراج مقابل نفت مسجدسلیمان به ترکیب تيم افزود: مگر قرار بود يك إخراجى چه كار كند كه من بايد انجام مى دادم ؟در بازی گذشته کمی عصبانی شدم و اشتباه کردم که با داور درگیر شدم. متاسفانه در بازی بعدی که مقابل سایپا در جام حذفى داریم غایب هستم.

مدافع استقلال درباره زدن ضربه پنالتى افزود:هميشه در تمرينات ضربه پنالتى را تمرين مى كنم و پنالتى زن تيم شدم و خداروشكر ضربه امروز را هم به گل تبديل كردم و توانستم زحمات بچه‌های تیم را به ثمر برسانم.خوشبختانه پس از آمدن از اردوى تيم ملى خسته نبودم و بازى هم كردم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه این تیم می‌تواند قهرمان لیگ شود گفت: تيم ما در هفته هاى اخير توانسته نتيجه بگيرد و در ادامه بهتر هم مى شويم و در هفته هاى آينده تيم هماهنگ تر مى شود و در آينده استقلال بهترى را خواهيد ديد.

مدافع تيم فوتبال استقلال درباره داورى بازی ادامه داد: به نظرم داوری بازی خوب بود اما سوت‌های زیادی زده شد .شاید اگر بازی بیشتر در جریان بود بازی قشنگ‌تری را شاهد بودیم.

او درباره صحبت هاى درويش بيان كرد :اصلا چنين چيزى نبود و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

بیشتر بخوانید:

تیموری: تیم از بازی کردن من مهمتر است

سایپا ۱ - ۲ استقلال تهران / شفر با تاکتیک سارفو دایی را شکست داد

حواشی پیش از دیدار استقلال تهران و سایپا

انتهای پیام/

صحبتهای غفوری بعد از پایان بازی استقلال مقابل سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غفوری: استقلال بهتری در آینده خواهیم دید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..