تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یخکشی،حسین خانی،یزدانی و هادی حریفان خود را در کشتی آزاد قهرمانی جهان شناختند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، محمدباقر یخکشی در دور نخست با عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی خواهد گرفت. در گروه یخکشی ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان نیز حضور دارد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و جوا از لیبریا می رود. در این وزن 32 نفر به روی باسکول رفتند. در گروه حسین خانی فرانک چامیزو قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ایتالیا و زائوربک سیداکوف قهرمان اروپا از روسیه نیز حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان آدیلت داولومبایف از قزاقستان و دیوید تیلور از آمریکا می رود. دوران کوراگلیف قهرمان اروپا از روسیه و ساندرو امیناشویلی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان حریفان مطرح یزدانی در گروه وی هستند.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور اول به مصاف آنزور خیزریف از روسیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده فلورین تمنگیل از پالائو و کانگ جین نام از کره جنوبی کشتی می گیرد. در این وزن 22 نفر حضور دارند. در گروه هادی گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان و طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه حضور دارند.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 فردا به وقت ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

وزن کشی 4 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یخکشی،حسین خانی،یزدانی و هادی حریفان خود را در کشتی آزاد قهرمانی جهان شناختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..