تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف تکواندوکار ایران از گرندپری منچستر

۷۸۶۴۸۲

۳۵ بازدید

ابوالفضل یعقوبی در دومین مبارزه خود با شکست مقابل تکواندوکار انگلیسی، از دور رقابت‌های گرندپری منچستر کنار رفت.

ایسنا: نخستین روز از چهارمین مرحله رقابت‌های گرندپری تکواندو از صبح امروز (جمعه) ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۷ به میزبانی شهر "منچستر" در کشور انگلیس پیگیری می‌شود و تا به این لحظه، ابوالفضل یعقوبی با شکست مقابل حریفی از کشور میزبان حذف شد.

حذف تکواندوکار ایران از گرندپری منچستر

یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم این رقابت‌ها،‌ در نخستین گام با حساب ۲۲ بر ۸ "کنستانتینوس چمالیدیس" از یونان را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. اما در مبارزه دوم با حساب ۱۶ بر ۳۴ نتیجه را به "برادلی سیندن" تکواندوکار کشور میزبان(انگلیس) واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

میرهاشم حسینی و سجاد مردانی نیز دو تکواندوکار دیگر تیم ملی مردان ایران هستند که مقابل رقبای خود به روی شیاپ‌چانگ رفته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف تکواندوکار ایران از گرندپری منچستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..