تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی: خداحافظی نکرده بودم؛ سوءتفاهم بود!

۷۸۶۴۷۹

۱۵۸۹ بازدید

دروازه بان استقلال گفت: آقای شفر تصمیم آخر را می گیرند و از این پس هم هر چه ایشان بگویند، همان می شود.

ورزش سه: سیدحسین حسینی بعد از پیروزی استقلال برابر سایپا که با واکنش خوب او در دقایق پایانی همراه بود، اظهار داشت: یک بازی سخت را با تیم خوب سایپا داشتیم و خدا را شکر با برد توانستیم از زمین خارج شویم.

وی درباره اینکه بعد از مدت ها در ترکیب اصلی قرار گرفت، عنوان کرد: من 5 ماه بود که بازی نکرده بودم. راستش را بخواهید 20 دقیقه اول خیلی برایم سخت بود و در شرایط بازی نبودم. از آقای شفر تشکر می کنم که دوباره به من میدان داد. انشاالله که بتوانیم روزهای بهتری را با هم داشته باشیم.

حسینی: خداحافظی نکرده بودم؛ سوءتفاهم بود!

دروازه بان استقلال در ادامه گفت: دوست داشتم یکسری صحبت ها هم انجام دهم. همه ما یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم. از هواداران تشکر می کنم که در این 5 ماه از من حمایت کردند و تنهایم نگذاشتند. همین باعث دلگرمی من شد که بتوانم باقدرت برگردم.

خیلی از طرفداران شاید مرا دوست داشته باشند اما من دوست ندارم این علاقه باعث شود تا به کسی از کادرفنی در فضای مجازی بی احترامی شود. دست همه هواداران را می بوسم؛ اما دوست ندارم از طرف من بی احترامی صورت بگیرد. انشاالله که بتوانیم روزهای خوبی را در استقلال داشته باشیم.

حسینی درباره عکس العملش در لحظات پایانی که باعث شد استقلال برنده از زمین بیرون بیاید، بیان داشت: توقع خودم از خودم خیلی بیشتر از این هاست. همانطور که گفتم 20 دقیقه اول اصلا در شرایط بازی نبودم و دوست نداشتم گل بخورم. این 5 ماه خیلی تمرین کردم و با خیلی از مسائل هم کاری نداشتم. خدا هم مرا دوست دارد و جواب زحماتم را داد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر خداحافظی بعد از بازی قبلی در قرار گرفتنش در ترکیب اصلی نقش داشت، گفت: خداحافظی نبود. یک سوءتفاهم بود؛ باور کنید راست می گویم. بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان با آقای شفر صحبت کردم و این سوءتفاهم برطرف شد. خدا را شکر امروز بازی کردم. خیلی دوست دارم این انسجامی که در این بازی در تیم هست، حفظ شود و هیچ مشکلی پیش نیاید.

دروازه بان استقلال در این رابطه که می تواند مثل فصل گذشته به روزهای اوج خود برسد، خاطرنشان کرد: این بستگی به نظر آقای شفر دارد. من تمریناتم را با جدیت دنبال می کنم. به هر حال من دوست دارم هر روز پیشرفت کنم و نمی خواهم درجا بزنم. با این حال باید بگویم آقای شفر تصمیم آخر را می گیرند و از این پس هم هر چه ایشان بگویند، همان می شود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند بیش از حد در بازی ها احساساتی می شود، گفت: من عاشق تیم استقلال هستم. باورتان نمی شود یک بازی هم بازی نکردن در استقلال برای من خیلی است.

وقتی می خواهم برای استقلال بازی کنم، شب قبل از بازی خوابم نمی برد. بازی با فولاد اگر یادتان باشد، به خاطر از دست دادن دربی کارهایی کردم. هیچ کس به این فکر نکرد که یک دقیقه بازی کردن در استقلال هم برای من خیلی مهم است. شاید خیلی ها این را بگذارند پای اینکه احساساتی هستم. بگذارید بگویند احساساتی هستم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی: خداحافظی نکرده بودم؛ سوءتفاهم بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..