تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱ روز دیگر اپل چه محصولاتی را رونمایی می‌کند؟

۱۱ روز دیگر اپل چه محصولاتی را رونمایی می‌کند؟

 

به گزارش خبرآنلاین، ماه گذشته بود که اپل با رونمایی از 3 آیفون جدید و جدیدترین ساعت هوشمندش، بازار را تکان داد اما حالا با ارسال دعوت‌نامه‌ به رسانه‌ها و کارشناسان، رخداد 30 اکتبر در بروکلین نیویورک را اعلام کرده است.{لینک}

بر اساس شایعات و اخبار لورفته باید شاهد رونمایی از 4 محصول باشیم. آی پد پرو جدید که پورت لایتنینگ آن به یو اس بی تایپ سی تبدیل‌شده، یکی از این محصولات است. این مدل 11 اینچی است که در کنار مدل 12.9 اینچی جدید رونمایی خواهد شد.

هم‌زمان کمپانی ادوبی نسخه فول فتوشاپ خود را برای آی پد بیرون داده و با یک نگاه می‌توان فهمید تغییرات جدید با آی پد جدید هماهنگ شده است.

پیش‌تر بلومبرگ گزارش داده بود که قرار است اپل مک بوک ارزان‌قیمت و مک مینی حرفه‌ای را راهی بازار کند و ممکن است این دو محصول را در رخداد 30 اکتبر ببینیم.

مک جدید به‌جای مک بوک ایر می‌آید که سال‌ها بدون آپدیت مانده و اپل چند وقتی است تولید آن را متوقف کرده است. وضعیت مک مینی بدتر بوده و سالهاست آپدیت نشده است و بنابراین باید شاهد نسل جدید از این دو محصول باشیم.

شاید هم رونمایی از مک پرو را شاهد باشیم که در سال 2019 عرضه خواهد شد و اپل پیش‌تر قول آن را داده بود.

روز 30 اکتبر 2018 ساعت 10 صبح به وقت محلی اینجا را کلیک کنید تا مراسم را به صورت زنده ببیند.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱ روز دیگر اپل چه محصولاتی را رونمایی می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..