تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل تاریخ معرفی آیپدها و مک‌های جدید را مشخص کرد

اپل تاریخ معرفی آیپدها و مک‌های جدید را مشخص کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی مشخص شده است که شرکت اپل قصد دارد یک مراسم رونمایی جدید در تاریخ 30 اکتبر (8 آبان) در شهر نیویورک آمریکا و در سالن آکادمی موسیقی بروکلین برگزار کند. طبق معمول، این کمپانی فقط یک تصویر پر رمز و راز منتشر کرده است و کارت دعوت رسانه‌های مشغول در زمینه فناوری را ارسال کرده است.

کاملا مشخص است که این دعوتنامه برای  یک مراسم رونمایی خواهد بود و از آنجا که آیفون‌ها و ساعت‌های هوشمند سال 2018 ماه پیش معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود که این مراسم مربوط به تبلت‌ها و لپتاپ‌های این شرکت باشد. اپل قصد دارد در این مراسم آیپدهای جدید خود را که مدت زیادی است در مورد آن‌ها صحبت می‌شود، معرفی کند؛ مخصوصا ورژن 2018 دو سایز iPad Pro.

مشخصات این تبلت‌ها چندین بار در سال جاری لو رفته‌اند و در مورد آن‌ها صحبت شده است. آیپدهای 2018 در صفحه نمایش خود کمترین حاشیه را دارند و گوشه نمایشگرهای آنان گرد خواهند بود. این تبلت‌ها دارای Face ID و هیچ دکمه هومی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. از رندرهای لو رفته از آیپدهای 2018 برمی‌آید که بسیار باریک باشند.

همچنین این احتمال وجود دارد که اپل از جایگزین MacBook Air رونمایی کند که هنوز به عنوان یک لپتاپ سطح پایین در خط تولید اپل به حساب می‌آید. آنگونه که شایعات درباره این لپتاپ بازگو می‌کنند، مک بوک 2018 طراحی بیشتر شبیه محصولات سال جاری را خواهد داشت و پردازنده این نسل را در خود جای خواهد داد.

همچنین گفته می‌شود، در این مراسم احتمال معرفی یک مک دیگر وجود دارد و آن، آپدیت Mac Mini خواهد بود و در کنار این‌ها ایرپادهای جدید هستند که معرفی می‌شوند. پس به نظر می‌رسد اپل برنامه شلوغی برای هفته‌های آینده خواهد داشت.

اپل تاریخ معرفی آیپدها و مک‌های جدید را مشخص کرد

بیشتر بخوانید: ادوبی فتوشاپ نسخه مخصوص آیپد را معرفی کرد +فیلم

انتهای پیام/

تاریخ رونمایی از آیپدها و مک‌های جدید اپل مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل تاریخ معرفی آیپدها و مک‌های جدید را مشخص کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..