تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ منفی لوپتگی به درخواست کروس

۷۸۶۴۵۰

۲۵۴ بازدید

تونی کروس در مصاحبه اخیر خود از اینکه در پست هافبک دفاعی و به جای کاسیمیرو به میدان می رود ابراز نارضایتی کرده بود.

ورزش سه: تونی کروس در مصاحبه اخیر خود از اینکه در پست هافبک دفاعی و به جای کاسیمیرو به میدان می رود ابراز نارضایتی کرده بود.

کروس در 4 سال گذشته بارها به عنوان هافبک دفاعی برای رئال به میدان رفته؛ در حالی که پست تخصصی او چیز دیگری است و در تیم ملی آلمان، وظایف هجومی تری دارد.

هافبک آلمانی هفته گذشته در یک نشست خبری گفت:«هرجا که مربی بگوید بازی می کنم ولی واقعیت این است که من کاسیمیرو نیستم. بیشتر دوست دارم در حملات حاضر باشم و نقشی تهاجمی تر در تیم به عهده بگیرم. مثلا در تیم ملی آلمان کیمیش پستی دفاعی تر دارد و من بیشتر در حملات حاضر هستم.»

پاسخ منفی لوپتگی به درخواست کروس

لوپتگی در کنفرانس خبری بازی با لوانته در پاسخ به سوالی در مورد درخواست کروس برای بازی در پستی تهاجمی تر گفت:« من هم می دانم که کروس مثل کاسیمیرو نیست. این دو حتی از لحاظ فیزیکی نیز اصلا شبیه به یکدیگر نیستند ولی کروس بارها و بارها در پست هافبک دفاعی بازی کرده و عالی هم کار کرده است. هر تصمیمی که می گیرم برای صلاح تیم است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ منفی لوپتگی به درخواست کروس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..