تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند بایرن به شایعه حضور آرسن ونگر

۷۸۶۴۲۲

۷۰۳ بازدید

باشگاه بایرن ساعاتی پیش اعلام یک نشست خبری غیرمنتظره کرد تا شایعات در مورد اخراج کوواچ قوت بگیرد اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد.

ورزش سه: باشگاه بایرن ساعاتی پیش اعلام یک نشست خبری غیرمنتظره کرد تا شایعات در مورد اخراج کوواچ قوت بگیرد اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد.

 کارل هاینس رومینیگه و حسن صالح حمیدزیچ، دقایقی پیش در نشستی خبری حمایت کامل خود از نیکو کوواچ، سرمربی و همچنین بازیکنان بایرن را اعلام کردند.

بایرن در 4 بازی اخیر خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب پیروزی نشده است. تساوی خانگی برابر آگسبورگ، شروع روند ناموفق بایرنی ها بود. سپس شکست 2-0 در زمین هرتا، شکست خانگی تحقیرآمیز 0-3 برابر مونشن گلادباخ و نیز تساوی خانگی برابر آژاکس در لیگ قهرمانان نشان داد که مونیخی ها وارد بحران شده اند تا شایعات اخراج کوواچ قوت بگیرد.

واکنش تند بایرن به شایعه حضور آرسن ونگر

رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن در نشست خبری امروز گفت:«امروز برای بایرن روز مهمی است؛ چرا که می خواهیم به شما بگوییم که ما تحت تاثیر اخبار و حواشی اخیر قرار نخواهیم گرفت. ما تحت تاثیر این حواشی بی رحمانه و غیر قابل تحمل این روزها قرار نمی گیریم. ما از بازیکنان و نیز سرمربی خودمان حمایت کامل می کنیم.

البته که انتقادات تند، وقتی تیم نتایج خوبی نمی گیرد، کاملا طبیعی است و انتظاری غیر از این هم از رسانه ها نداریم اما حداقل، انتظار انتشار اخبار درست و واقعی را داریم.»

صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز ضمن رد شایعات مربوط به جانشینی ونگر به جای کوواچ گفت:« از من انتقاد می شود که چرا در رسانه ها از کوواچ حرفی نمی زنم. چرا باید بزنم؛ وقتی از کار او رضایت کامل داریم. قرار نیست در رسانه ها خودمان را قضاوت و ارزیابی کنیم. شایعات اخیر در مورد کوواچ، غیرمحترمانه و نادرست هستند. از این حجم انتقادات علیه تیم، وحشت زده شده ام. اینجا هستم تا بگویم که از مربی و بازیکنان مان، حمایت کامل می کنیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند بایرن به شایعه حضور آرسن ونگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..