تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۵ هزار هوادار و تشویق حاج محمدی

۷۸۶۴۲۰

۹۳۸ بازدید

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های سایپا و استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی در شرایطی برگزار می‌شود که حدود 5 هزار نفر در استادیوم تختی حضور پیدا کرده‌اند.200 نفر از هواداران سایپا هم در گوشه دیگر ورزشگاه قصد تشویق این تیم را دارند.

حضور ۵ هزار هوادار و برخورد گرم رحمتی با سایپایی‌ها

* سیدحسین حسینی که بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی امروز در ترکیب استقلال قرار دارد به محض حضور در زمین مورد تشویق قرار گرفت، سیدمهدی رحمتی هم همراه با حسینی وارد زمین شد و گرم کردن حسینی را نظاره کرد که همین موضوع باعث شد که طرفداران استقلال رحمتی را هم مورد تشویق قرار بدهند.

حضور ۵ هزار هوادار و برخورد گرم رحمتی با سایپایی‌ها

* سیدمهدی رحمتی، نویمایر الحاجی گرو، روح‌الله باقری، شاهین طاهرخانی، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، رضا آذری و سجاد آقایی نیمکت‌نشینان تیم استقلال در این مسابقه هستند.

* حامد فلاح‌زاده، روزبه‌شاه‌علی دوست،‌رضا جعفری، سیدابوالفضل جلالی، حسین کامیاب، امید دره، محمدرضا سلیمانی، صادق بارانی و مصطفی نائیج‌پور نیمکت‌نشینان تیم فوتبال سایپا در این بازی هستند.

حضور ۵ هزار هوادار و برخورد گرم رحمتی با سایپایی‌ها

* وینفرد شفر به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز روی نیمکت بنشیند و به همین علت او از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش خواهد شد، همچنین علی خطیر معاون باشگاه استقلال هم در ورزشگاه حضور دارد.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن شدند مهدی رحمتی به سمت نیمکت‌نشینان سایپا رفت و با تک تک بازیکنان این تیم از جمله محمدرضا مهرانپور، و برخی از بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم خوش و بش کرد.

* معین عباسیان که به دلیل مصدومیت بازی با استقلال را از دست داده امروز با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده است.

* مهدی رحمتی در حین گرم کردن برای دقایقی با حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان نیمکت‌نشین سایپا به گفت‌وگو پرداخت.

*بازیکنان ذخیره استقلال هم همزمان با بازیکنان اصلی مشغول گرم کردن هستند.

* هواداران استقلال بعد از دیدن حاج محمدی این بازیکن سابق آبی پوشان را تشویق کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۵ هزار هوادار و تشویق حاج محمدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..