تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور معاونین میراث فرهنگی قم در میز خدمت

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم:

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم،یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم از حضور معاونین این اداره کل در میز خدمت خبر داد و گفت:با هدف ارائه خدمت بیشتر به مردم ولایتمدار قم، از ۲۶ مهرماه هر روز یک معاون در محل میز خدمت حاضر می شود، این طرح همچنین شامل مدیران میانی، مسئول امور اداری و مسئول روابط عمومی نیز خواهد شد تا پاسخگویی مراجعین باشند.

وی ارتقاء سطح خدمت رسانی ، رعایت حقوق شهروندی و انجام سریع خدمات را از دیگر اهداف این طرح دانست و افزود: در تحقق این امر بالاترین و مسلط ترین مسئول به امور جاری هر واحد انتخاب شده است، تا ارباب رجوع در مراجع به اداره سرگردان نباشد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم عنوان کرد: هدف ما تکریم ارباب رجوع در اداره کل میراث فرهنگی است تا پاسخ گویی به مراجعه کنندگان در کمترین زمان انجام شود.

یزدانی در پایان تصریح کرد: کاهش زمان انتظار در افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان بسیار موثر است که امیدوار هستیم در تحقق این امر موفق باشیم.

انتهای پیام/ش

میز خدمت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور معاونین میراث فرهنگی قم در میز خدمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..