تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | پوشش خاص فاطمه معتمدآریا در جشنواره سلیمانیه

عکس | پوشش خاص فاطمه معتمدآریا در یک جشنواره

فرهنگ > سینما - عکسی از فاطمه معتمدآریا روی فرش قرمز جشنواره فیلم سلیمانیه ببینید. او در این جشنواره با پوششی که بی شباهت به لباس زنان کرد نیست، حضور پیدا کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سومین دوره جشنواره فیلم سلیمانیه مدتی پیش با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و سینماگران ایرانی در این دوره جوایز متعددی را از آن خود کردند.

همچنین بازیگران و کارگردانان سینمای ایران نیز در این دوره جشنواره حضور داشتند که از آن جمله می توان به فاطمه معتمدآریا اشاره کرد که در جشنواره حاضر شده بود.

پوشش کردی فاطمه معتمدآریا

241243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | پوشش خاص فاطمه معتمدآریا در جشنواره سلیمانیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..