تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون علت جدایی اش از یوونتوس را فاش کرد

دروازه بان سابق یوونتوس درباره علت جدایی اش از این تیم صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛جیان لوئیجی بوفون تابستان امسال پس از 17 سال حضور در یوونتوس این تیم را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. جدایی او از یووه سر و صدای زیادی در فوتبال اروپا به پا کرد و حالا این دروازه بان در مورد علت جدا شدنش از این تیم صحبت های جدید را مطرح کرده است.

بوفون درباره جدایی اش از یوونتوس گفت: من عاشق پاریس هستم و فکر می کنم که انرژی مثبتی در این شهر جریان دارد. از جدایی ام از یوونتوس اصلا پشیمان نیستم. من و مسئولان باشگاه مدتی بود که به دنبال این بودیم که خداحافظی من به بهترین شکل رقم بخورد و همین اتفاق نیز افتاد. من با رضایت کامل از یووه جدا شدم. نمی خواهم چیزی بگویم که باعث ناراحتی هواداران یوونتوس و هم تیمی های سابقم شود.

بیشتر بخوانید: گران‌ترین باشگاه‌های جهان معرفی شدند + عکس  خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال جهان +تصاویر گزینه جدید کی روش برای سرمربیگری

انتهای پیام/

علت جدایی بوفون از یووه مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون علت جدایی اش از یوونتوس را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..