تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای درمان آرتروزتان ورزش آبی را فراموش نکنید/ طبی جدید که دردهایتان را کاهش می‌دهد/ ورزشی برای آرامش روح

محققان طب سنتی برای کاهش درد راهکارهای بسیاری پیشنهاد داده‌اند که با به کار گیری آن می‌توان بسیاری دردها در بدن را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 طب سوزنی چه فوایدی برای پوست دارد؟

محققان طب سنتی تا کنون برای کاهش درد راهکارهای بسیاری پیشنهاد داده‌اند،‌در این بین طب سنتی یکی از بهترین راه‌های کاهش درد است، در این روش، قرار دادن سوزن‌هایی باریک در نقاط مخصوصی از بدن باعث خارج شدن درد از آن ناحیه می‌شود، در برخی مواقع، طب سوزنی بهتر از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی عمل می‌کند.

///

آب نخود چگونه برای درمان چه بیماری‌هایی مفید است؟

محققان طب سنتی توصیه می‌کنند نخود را یک شب در آب خیسانده و صبح روز بعد آن را میل کنید، این نوشیدنی جهت بهبود درد سینه و ریه بسیار مفید است، علاوه بر این آب نخود پخته با قدری نمک، به عنوان ماده ای موثر برای بازشدن گرفتگی‌هاست و برای درد سینه و زخم‌های ریه بسیار مفید است، در کنار این موارد آب نخود یکی از بهترین مواد برای کاهش ریزش مو است و کمکی شایان به رشد مو می‌کند.

///

بهترین ورزش روح را بشناسید

ورزش کردن نه تنها برای جسم شما مفید است بلکه بر روح شما نیز اثراتی مثبت می گذارد. یوگا یکی از بهترین ورزش‌ها برای آرامش روح  است؛ یوگا می‌تواند انعطاف پذیری و قدرت عضلات را بالا ببرد، ورزش تایچی هم باعث بهبود علائم استئوآرتریت می‌شود، در یک مورد، فردی که دچار استئوآرتریت زانو و باسن است، با 2 بار ورزش در هفته و مداومت سه ماهه در این کار احساس بهتری خواهد داشت.

///

ورزش چه تاثیراتی در بدن دارد؟

بلند کردن وزنه (کوچک) و ورزش‌های هوازی یکی از مهم‌ترین درمان‌ها برای افراد مبتلا به آرتروز است، با ورزش، عضلات اطراف مفاصل (مثل زانو) آسیب دیده، تقویت می‌شوند، زمانی که شما روی زمین می‌ایستید یا راه می‌روید، زانوهایتان وزن شما را تحمل می‌کنند، اگر عضلات اطراف زانو سالم باشند، برخی از ضربات وارده به زانو را دفع می‌کنند.

دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که ورزش آبی یکی از درمان‌های طبیعی آرتروز است، همچنین برای کاهش درد زانو درد وزن خود را متعادل کنید.

///

آلوئه‌ورا گیاه جادویی زیبایی

آلوئه ورا گیاهی است با خواص بسیار زیاد، یکی از بهترین خواص آن کمک به کاهش وزن است، این گیاه با تحریک متابولسیم موجب می‌شود که بدن کالری بیشتری بسوزاند، انرژی لازم برای این کار از چربی و کربوهیدرات موجود در بدن به دست می‌آید، نوشیدن شیره آلوئه ورا به صورت روزانه با چند بار ورزش در هفته برابری می‌کند، به کاهش چین و چروک و خشکی و تیرگی پوست کمک شایانی می‌کند، علاوه بر این به پاکسازی پوست کمک و خشکی مو و خارش را کاهش می‌دهد، شوره سر را درمان و باعث  افزایش رشد و پرپشتی موها می‌شود.

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای درمان آرتروزتان ورزش آبی را فراموش نکنید/ طبی جدید که دردهایتان را کاهش می‌دهد/ ورزشی برای آرامش روح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..