تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین زلزله هفته در قصر شیرین/ ثبت ۵۲ زمین لرزه در کشور

شعبانی* بزرگترین زلزله هفته در قصر شیرین/ ثبت 52 زمین لرزه در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله های رخ داده در کشور را از ٢١ تا روز ٢٦ مهرماه را به اطلاع می رسانیم، ٤٩ زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه 21مهرماه

در انبران استان اردبیل زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 22 کیلومتر رخ داده است؛ در سرپل ‌ذهاب زلزله‌ای به بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 12 کیلومتر گزارش شده است، سرخس استان خراسان رضوی را زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 9 کیلومتر لرزاند، در سرخه استان سمنان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است.

در درب بهشت استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 18 کیلومتر به وقوع پیوسته است؛ سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد را زلزله‌ای به بزرگی 3.2 ریشته در عمق 6 کیلومتر لرزاند، در قره ضیال دین در استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگی 3.6 ریشتر در عمق 6 کیلومتر گزارش شده است، سرپل ذهاب را زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتر لرزاند.

بیشتر بخوانید: آیا احتمال زلزله ۷ ریشتری گسل شمال تهران دو برابر شده است؟

یکشنبه 22 مهرماه

در جیرنده استان گیلان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است، در لاله‌زار استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 16 کیلومتر رخ داده است، در تازه آباد زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 17 کیلومتر به وقوع پیوسته است. سیرچ استان کرمان را زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند.

دوشنبه 23 مهرماه

در بیهوک استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگی 3.3 ریشتر در عمق 22 کیلومتر گزارش شده است، در کهنوج استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 4 کیلومتر به ثبت رسیده است، خوی استان آذربایجان غربی را زلزله‌ای به بزرگی 2.7 ریشتر در عمق 4 کیلومتر لرزاند.
کوشکنار استان هرمزگان را زلزله ای به بزرگی 3.4 ریشتر در عمق 9 کیلومتر لرزاند. در تازه‌آباد زلزله‌ای به بزرگی 3.3 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است.

در رویدر استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است، یندی قلعه علیا استان خراسان شمالی را زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر لرزاند.

در سالند استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر رخ داده است، در سومار استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است.

سه‌شنبه 24 مهرماه

در عسلویه استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است. در یندی قلعه علیا استان خراسان شمالی را زلزله ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند، در خان ببین استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است.

در فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 11 کیلومتر گزارش شده است، در قصر شیرین استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی 3.6 ریشتر در عمق 13 کیلومتر به وقوع پیوسته است، خنج استان فارس را زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 12 کیلومتر لرزاند.

چهارشنبه 25 مهرماه

در تازه‌آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است، در طبس استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر رخ داده است، خنج استان فارس را زلزله‌ای به بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 10 کیلومتر لرزاند، در پایان استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: نکات طلایی پس از وقوع زلزله که جانتان را نجات می‌دهد

در قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر در عمق 10 کیلومتر رخ داده است، در جویبار استان مازندران زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 9 کیلومتر به وقوع پیوسته است، در فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.7 ریشتر در عمق 8 کیلومتر گزارش شده است.

در پارود استان سیستان و بلوچستان زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 19 کیلومتر گزارش شده است. شوش استان خوزستان را زلزله ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 10 کیلومتر لرزاند.

پنجشنبه 26 مهرماه

در نایبند استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است، زلزله‌ دیگر این استان به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 8 کیلومتر لرزاند. بار دیگر زلزله‌ای به بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 10 کیلومتر این استان را لرزاند.

در سروآباد استان کردستان زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 5 کیلومتر گزارش شده است؛ تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی 2.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتر لرزاند. در راور استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر در عمق 20 کیلومتر لرزاند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین زلزله هفته در قصر شیرین/ ثبت ۵۲ زمین لرزه در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..