تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش صادرات نفت ایران در ماه اکتبر

صادرات نفتی ایران در دو هفته اول ماه اکتبر به 2.20 میلیون بشکه در روز رسیده و نسبت به کل ماه گذشته (سپتامبر) با افزایش 195 هزار بشکه ای همراه بوده است.

به گزارش مرکز انرژی کلانیش، صادرات نفت ی ایران در دو هفته اول ماه اکتبر با افزایش همراه بوده است.

به نقل از مرکز تحلیلی کلانیش، صادرات نفت ی ایران در دو هفته اول ماه اکتبر به 2.20 میلیون بشکه در روز رسیده و نسبت به کل ماه گذشته (سپتامبر) با افزایش 195 هزار بشکه ای همراه بوده است.

براساس داده های جمع آوری شده توسط مرکز تانکر ترکرز، حجم کل صادرات نفت ی ایران در ماه سپتامبر در حدود دو میلیون بشکه در روز بوده است.

از اول تا سیزدهم ماه اکتبر ایران عضو سازمان اوپک به مقدار 28.64 میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است. براساس گزارش تانکر ترکرز، با در نظر گرفتن قیمت حدودی81 دلاری نفت برنت، ایران توانسته در دو هفته اول ماه اکتبر درآمد 2.50 میلیارد دلاری از فروش نفت خام داشته باشد.

با نزدیک شدن به آغاز دومین مرحله تحریم های نفت ی آمریکا علیه ایران در 13 آبان، بسیاری از کشورهای جهان به دلیل خرید نفت از ایران بسیار نگران افزایش قیمت نفت جهانی هستند.

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به صفر رساندن صادران نفت ی را وعده داده و همچنین تحریم های سختی برای کشورهای خریدار نفت از ایران بعد از اجرایی شدن مرحله دوم تحریم ها در نظر گرفته است.

بیژن زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در خصوص شرایط امروز بازار جهانی نفت گفت: 'بازار با کمبود عرضه مواجه است و بر هم خوردن تعادل بازار نفت فقط با افزایش عرضه درست می‌شود و نمی‌توان با شعار و قلدری قیمت‌ها را پایین نگه داشت. بازار و افزایش قیمت‌ها بهترین گواه است که بازار با کمبود روبه‌روست و (بازار) به‌درستی نگران کمبود شدید نفت است.'

براساس این گزارش، چین با واردات در حدود 800 هزار بشکه در روز و اختصاص 39 درصد از کل صادرات نفت ی ایران همچنان به عنوان بزرگترین خریدار نفت ی ایران قرارگرفته و هند نیز بعد از چین با واردات 700 هزار بشکه ی در جایگاه دوم قرار دارد.
خبرگزاری رویترز در هفته جاری طی خبری نامعتبر از صادرات نفت ی ایران در حدود یک و نیم میلیون بشکه در روز در دو هفته اول ماه اکتبر خبر داد که براساس گزارش انرژی کلانیش نادرست است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/605497

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش صادرات نفت ایران در ماه اکتبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..