تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برقراری پرواز مستقیم گرگان و اکتائو با هدف توسعه گردشگری و حمل و نقل

برقراری پرواز مستقیم گرگان و اکتائو با هدف توسعه گردشگری و حمل و نقلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان   رامین آذری مدیر کل فرودگاه های استان در خصوص همراهی استاندار به کشور قزاقستان و برقراری پروازهای مستقیم گرگان و اکتائو گفت : صبح امروز استاندار گلستان در رأس هیاتی از مدیران ، تجّار و فعالان اقتصادی و بازرگانی استان به قزاقستان سفر کرد .

آذری افزود :این سفر در جهت توسعه همکاری های تجاری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، فرهنگی و حمل ونقل و با هدف برقراری مناسبات اقتصادی بلند مدت، تقویت و گسترش روابط و همکاری های دوجانبه شکل گرفت .

وی ادامه داد : گسترش روابط و همکاری های دو جانبه در این سفر از طریق کارگروه های مشترک برنامه ریزی و پیگیری خواهد شد که یکی از این زمینه ها توسعه گردشگری و حمل و نقل مسافر می باشد.

آذری گفت :با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی بین دو کشور برقرار نیست و تجّار، فعالان اقتصادی و مسافرین دو کشور از طریق کشورهای همسایه و یا سایر روش های حمل و نقل بین دو کشور تردد می کنند، برقراری پرواز مستقیم بسیار حیاتی و از ضروریات توسعه روابط محسوب می شود.

وی افزود : هماهنگی های لازم برای برقراری خط پروازی بین ایران و قزاقستان از طریق دو فرودگاه گرگان و اکتائو انجام شده و با مساعدت مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری امیدورایم پس از امضاء تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین دو کشور، با برنامه ریزی و مذاکراتی که با یکی از ایرلاین های کشور داشتیم ، بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برقراری این پرواز اقدام کنیم.

انتهای پیام/س

برقراری پروازهای مستقیم گرگان و اکتائو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برقراری پرواز مستقیم گرگان و اکتائو با هدف توسعه گردشگری و حمل و نقل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..