تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محیط بانان گلستانی به شدت با کمبود امکانات مواجه هستند

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی :

محیط بانان گلستانی به شدت با کمبود امکانات مواجه هستند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان  شهرام کوسه غراوی دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی علاوه بر اظهار تاسف از شهادت محیط بان شهید باشقره در خصوص تجهیزات محیط بانان گفت : با اینکه پارک ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما هنوز محیط بانان به امکانات مجهز و پیشرفته دسترسی ندارند و کوچکترین گامی برای تامین امکانات و نیروی انسانی متخصص بر نمی دارند همچنین محیط بانان گلستانی به شدت با کمبود امکانات مواجه هستند .

غراوی افزود: اگر محیط بانان حداقل به بی سیم مجهز بودند ، یکی از آنان به شهادت نمی رسید و شایسته نیست محیط بانان فدای سود جویی و منفعت طلبی عده ای شوند و جان خود را به خاطر عدم یا کمبود تجهیزات از دست دهند.

تیموری، رئیس پارک ملی گلستان هم در خصوص جلیقه های محیط بانان گفت : 7 جلیقه ضدگلوله به محیط بانان تحویل داده شده است که بسیار سنگین هستند و آنان به دلیل پیاده‌روی‌های طولانی و وجود یک کوله سنگین که همیشه همراه‌شان است ، تمایلی برای به تن کردن این جلیقه‌های سنگین ندارند.

تیموری افزود : متولیان سازمان حفاظت محیط زیست معتقد بودند که با توزیع جلیقه‌های ضدگلوله بین محیط‌بانان، خسارت‌های جانی حوادث کاهش خواهد یافت اما توزیع جلیقه‌های معمولی و سنگین و نداشتن حداقل امکانات مانند بی‌سیم‌های سالم و مدرن همچنان جان محیط‌بانان را به خطر می اندازد .

انتهای پیام/س

شهادت محیط بان گرگانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محیط بانان گلستانی به شدت با کمبود امکانات مواجه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..