تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلا قانونی برای بکارگیری سلاح برای محیط بانان

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور مطرح کرد؛

خلا قانونی برای بکارگیری سلاح برای محیط بانانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور امروز در حاشیه مراسم تشیع محیط بان شهید باشقره در شهرستان گنبد کاووس گفت : متاسفانه محیط بانان تنها در زمانی که احساس خطرجانی کنند ، می توانند از خود دفاع کنند که در این مورد خلا قانونی داریم .

محبت خانی افزود: در تلاش هستیم برای حفظ جان محیط بانان در زمانی که در مناطق ممنوع و در مواجه با شکارچیان متخلف دچار تردید در تصمیم گیری می شوند ،برای حفظ جان خود و امانات محیط زیست این قانون را اصلاح کنیم .

وی ادامه داد :محیط بانانی که در محل ماموریت جان خود را فدا می کنند، شهید محسوب می شوند و تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند.

وی افزود: همچنین برای محیط بانان در کمسیون قضایی مجلس لایحه ای در دست بررسی است که امیدواریم سریعتر به تصویب برسد که براساس این لایحه محیط بانان تحت پوشش بیمه مسئولیت و تکمیلی قرار می گیرند.

جمشید محبت خانی افزود : یکی از عاملان اصلی در شهادت محیط بان ،سابقه کیفری دارد و ۲ ماه قبل هم با سلاح کلاشینکف در پارک ملی گلستان دیده شده بود.

وی ادامه داد: تلاش برای دستگیری عاملان شهادت این محیط بان ادامه دارد .

انتهای پیام /گ

بکارگیری سلاح برای محیط بانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلا قانونی برای بکارگیری سلاح برای محیط بانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..