تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدلی در مسیر اربعین توطئه ها را خنثی می‌کند/اقدام جدی برای بازگرداندن 14 مرزبان ربوده شده

همدلی در مسیر اربعین توطئه ها را خنثی می‌کندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله حسینی بوشهری،امام جمعه قم ظهر امروز در خطبه‌های نماز که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه جامعه امروز ما به عمارها نیاز دارد اظهار کرد: عمار در مقابل کفار ایستاد و غبار از فتنه برداشت و امروز نیازمند چنین شخصیت‌هایی در جامعه هستیم.

وی با اشاره به حرکت عظیم اربعین حسینی تصریح کرد: شهدا این راه عظیم را به روی ما باز کردند؛ کسانی که امروز توفیق دارند در مسیر اربعین قرار گیرند به نیابت از شهدا به زیارت اباعبدالله الحسین بروند. این حرکت نشانه عشق و ارادت ما به اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) است.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه اربعین تنها منحصر به شیعه نیست اظهار کرد: با وجود تنگناهایی که از نظر اقتصادی در کشور وجود دارد اما پیش‌بینی می‌شود که بیش از 2 میلیون زائر از کشور ما در این گردهمایی شرکت کنند و این نشانه اقتدار و عشق شیعیان است.

وی با بیان اینکه دشمنان بیکار ننشسته و کارشکنی در مسیر حرکت اربعین ایجاد خواهند کرد که مردم باید نسبت به آن هشیار باشند افزود: با همدلی مردم ما و پذیرایی گرم مردم عراق هر توطئه‌ای از توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه و ربوده‌شدن 14 مرزبان کشور گفت: دولت باید با همکاری دولت پاکستان اقدام جدی انجام داده تا این افراد به خانه خود بازگردند؛ مسئولان ما هشیار باشند چراکه دشمن در مرزهای ما برنامه دارد و باید آماده‌باش کامل داشته باشیم تا دشمن نتواند در بحران‌سازی در کشور موفق باشد.

وی به کشته شدن روزنامه‌نگار سعودی اشاره کرد و گفت: این کار جنایتی شرم‌آور بود؛ خداوند زمانی که بخواهد کسانی را رسوا کند اینگونه عاقبتش می‌شود؛ ما منتظریم ببینیم سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی چه می‌کنند. زمانی که اتفاق کوچکی در کشور ما می‌افتد سریعا واکنش می‌دهند و انتظار داریم ببینیم در این اتفاق چه واکنشی خواهند داشت.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه تجربه می‌گوید در این مسئله نیز پول گره‌گشا خواهد شد تصریح کرد: هم آمریکا و هم بازیگران دیگر این قضیه که پیگیر هستند ممکن است سرپوش گذاشته و کسی که گناهکار نیست را گناهکار جلوه داده و به فکر منافع خود باشند.

وی با اشاره به اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا در خصوص منافع این کشور از سعودی‌ها اذعان کرد: کار دشمن و تبلیغات آن این گونه بوده و واقعیت دشمنان ما این است؛ برخی افراد شیفته حرف‌ها و گفته‌های دشمنان نشوند و فریب حرف‌های به ظاهر خوب دشمنان را نخوریم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اقدامات رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان بیان کرد: با وجود این اقدامات رسانه‌ای همواره ما مقابل دشمنانمان با قدرت و اقتدار خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به دیدار نخبگان و استعدادهای برتر کشور با مقام معظم رهبری گفت: نخبگان گنجینه‌های کشور هستند؛ این تدبیر رهبری است که به فاصله چند روز پس از دیدار با بسیجیان نخبه، دیداری با نخبگان و استعدادهای برتر برگزار می‌شود. در شرایطی که دشمن می‌گوید کشور ما در حال فروپاشی است رهبری سه کار مهم را انجام می‌دهد که اول دیدار بسیجیان، دوم دیدار با نخبگان و سوم تدوین سند اسلامی ایرانی پیشرفت است. کسانی که خواب فروپاشی نظام را می‌بینند تدبیر و آینده‌اندیشی رهبری را ببینند که برای 50 سال آینده برنامه رشد و پیشرفت تهیه شده است.

امام جمعه قم با اشاره به افق دید بلند و آینده‌نگرانه رهبری اذعان کرد: رهبری با نگاه تیزبینش بدون اینکه سخنی بگویند رفتارشان پاسخی دندان‌شکن به دشمنان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدلی در مسیر اربعین توطئه ها را خنثی می‌کند/اقدام جدی برای بازگرداندن 14 مرزبان ربوده شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..