تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقب ویزاهای تقلبی و ارزان قیمت باشید

مراقب ویزاهای تقلبی و ارزان قیمت باشید به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛صالحی،مدير حج و زیارت استان قم اعلام کرد: تعداد ثبت نامی های ویزای اربعین تا کنون  در سامانه سماح قم ٦١٠٠٠ نفر بوده است و عمليات صدور رواديد استان قم به خوبی در حال انجام است و حداكثر زمان صدور رواديد ٧٢ساعت می باشد.

وی افزود: تعداد ٩٠ نفر از همكاران زيارتی به صورت شبانه روزی و ٢٤ساعته، در سه شيفت، در حال كنترل و بررسی و آماده سازی گذرنامه ها هستند.

مدير حج و زيارت استان قم گفت:ویزاهایی که ارزان تر از سامانه سماح صادر می شود تقلبی است.

صالحی هزینه ریالی صدور ویزای اربعین را ٢٣٤ هزار و ٨٧٥ تومان با احتساب بیمه و خدمات درمانی بیان کرد.

مدير حج و زيارت قم  تاکید کرد: زائران  ، تحت عناوینی مثل اخذ سریع ویزا، هیچ مبلغی بیش از ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان پرداخت نکنند.

وی خطاب به زائران اربعین حسینی تاکید کرد: تنها کانال مطمئن برای اخذ ویزای اربعین، سامانه سماح است.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر افراد قادر به مراجعه به سامانه سماح نیستند، می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفتر زیارتی، بعد از نام نویسی قطعی و نهايی ، تا ۷۲ ساعت ویزای خود را دریافت کنند.

مدير حج و زيارت قم تاکید کرد: هیچ مبلغی بالاتر از این و یا به صورت ارزی نباید پرداخت شود.

رئیس كميته ثبت نام و اعزام ستاد اربعين استان قم، همچنین با اشاره به دستگیر شدن چند گروه جعل ویزای اربعین گفت: حتما از مجاری معتبر اعلام شده، سامانه سماح، ویزای اربعین را دریافت کنند.

وی درباره تغییر در قیمت ویزای اربعین و استرداد وجه کسانی که در روزهای نخست نام نویسی کرده بودند گفت: قیمت ویزای اربعین با دستور رییس جمهور و به پیشنهاد بانک مرکزی کاهش پیدا کرد و برای کسانی که روزهای نخست وجه تعیین شده را پرداخت کرده بودند، تمهیداتی اندیشیده شده که مابه التفات هزينه رواديد، بعد از اربعين به آنها عودت داده شود.

انتهای پیام/ش

ویزای اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقب ویزاهای تقلبی و ارزان قیمت باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..