تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات ۵۷ میلیون دلار انواع محصولات از بوشهر به قطر

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت بوشهر خبر داد؛

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ابوالقاسم محمدزاده معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، تجارت دریایی را یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر دانست و گفت: استان بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس و همسایگی آن با کشورهای این آبراه بین‌الملی و استراتژیک ظرفیت مهمی را در امر تجارت دریایی فراهم کرده است.

وی از افزایش 35 درصد صادرات از بنادر استان بوشهر به کشورهای مختلف خبر داد و بیان کرد: صادرات انواع محصولات به استثنای میعانات گازی و صنایع پتروشیمی، سایر اقلام در زمینه صنایع معدنی، خرما و آبزیان و دیگر محصولات کشاورزی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش دارد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر ادامه صادرات محصولات غیرنفتی از استان بوشهر گفت: با ادامه رونق تجارت و صادرات و واردات در استان بوشهر امید می‌رود نقش مهمی در تامین مایحتاج عمومی مردم ایفاء کند.

محمدزاده از افزایش محصولات از بنادر استان بوشهر به قطر پرداخت و گفت:بنادر استان بوشهر کمترین فاصله با بنادر کشور قطر دارند که تقویت برقراری مراودات تجاری مرزنشینان استان بوشهر با این کشور فرصت مهمی را برای صادرات محصولات مختلف به بنادر  قطر فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: صادرات محصولات مختلف غذایی و معدنی از استان بوشهر به قطر با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم افزایش یافته است.

محمدزاده با اشاره به صدور بیش از 21 میلیون دلار محصولات مواد غذایی به قطر در سال 1395  گفت: این میزان صادرات در سال گذشته از استان بوشهر به 72 میلیون دلار افزایش یافت و در نیمه نخست امسال نیز 57 میلیون دلار  محصولات مختلف از بنادر این استان به قطر صادر شده است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به صادرات انواع محصولات این استان به دیگر کشورها بیان کرد: خرما و آبزیان استان بوشهر به کشورهای روسیه و حوزه آسیای میانه  صادر می‌شود و سایر اقلام که  محصولات پتروشیمی و میعانات گازی است بازار هدف صادراتی استان بوشهر، چین و امارات متحده عربی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

صادرات از بوشهر به قطر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات ۵۷ میلیون دلار انواع محصولات از بوشهر به قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..