تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ با دیدن صحنه اربعین، نامه‌ای به رهبر انقلاب می‌نویسد و خود را آماده گفتگو می‌کند

محسن رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به ایام اربعین سرور وسالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، مردم و عاشقان حقیقی و دلشیفتگان اهل بیت علیه السلام ، خود را برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این مراسم، آماده می کنند. 

در این میان گروهی به عنوان زائر و گروهی دیگر به عنوان خدمت‌گزار  راهی کربلا می‌شوند. و گروهی دیگر نیز هستند که کمک‌های مالی و مادی خود را از سراسر کشور به سمت کربلا سرازیر می‌کنند تا شاید بتوانند در ثواب زیارت زوار اربعین امام حسین علیه السلام شریک باشند. 

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود به اقدام مردم در تامین نیازهای اربعین امسال، واکنش نشان داد. 

محسن رضایی در صفخه شخصی خود نوشت:

"در شرایطی که مردم در فشار اقتصادی‌اند، زیارت امام حسین(ع) را از خود و نیازهای مادی خود بالاتر می‌دانند. با هزاران کامیون برای تأمین آذوقه و تدارکات سفر، همراه ده‌ها هزار زائر اربعین امام حسین(ع) به سوی کربلا درحرکتند.

اگر آقای ترامپ این صحنه ها را ببیند و قدرت درک شور حسینی ملت ما و مفهوم «هیهات من الذله» را داشته باشد، بلافاصله تحریم‌ها را لغو می‌کند و نامه‌ای به رهبر انقلاب می‌نویسد که من آماده گفتگو هستم."

در ادامه ویدئوی منتشر شده در صفحه شخصی محسن رضایی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

واکنش محسن رضایی به اقدام مردم در جهت کمک به برگزاری اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ با دیدن صحنه اربعین، نامه‌ای به رهبر انقلاب می‌نویسد و خود را آماده گفتگو می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..