تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا توانایی راه رفتن را از دست داد!+ عکس

دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان دچار آرتروز زانو شده است.

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان که امسال هدایت تیم دسته دومی دورادوس مکزیک را برعهده گرفته است این روزها شرایط جسمانی مناسبی ندارد.

به گفته پزشکان مارادونا دچار آرتروز زانو شده و بدون کمک دیگران قادر به راه رفتن نیست. تصاویری که از حضور او در تمرینات تیمش منتشر شده نیز نشان می دهد که اسطوره آرژانتینی فعلا با کمک دستیارش لوئیس ایسلاس راه می رود.

انتشار این خبر با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است و آنها از بیماری مارادونا بسیار ناراحت شده اند و برای او آرزوی سلامتی کرده اند.

مارادونا توانایی راه رفتن را از دست داد!+عکس

بیشتر بخوانید: تصاویر قصر مجلل سریعترین ورزشکار جهان در استرالیا  مرگ دروازه بان جوان به دلیل برخورد شدید فوتبالی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شد+عکس

انتهای پیام/

 اسطوره فوتبال آرژانتین بیمار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا توانایی راه رفتن را از دست داد!+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..