تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدید سینمایی Red Dead Redemption 2 منتشر شد +فیلم

تریلر جدید سینمایی Red Dead Redemption 2 منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که از قبل قول داده شده بود، کمپانی Rockstar Games تریلر جدید و سینمایی جدیدی از مورد انتظارترین عنوان جدید جهان باز  در سبک وسترن خود، Red Dead Redemption 2 منتشر کرد. این بازی ویدئویی برای تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) آماده عرضه خواهد شد و پیش از این تاریخ، استودیوی سازنده بازی نمونه‌ای از کار خود را دوباره منتشر کرده است تا همه منتظران این بازی بدانند چه چیزهایی را در Red Dead Redemption 2 خواهند دید.

عنوان Red Dead Redemption 2 داستانی حول دوران وسترن کلاسیک را‌ روایت می‌کند؛ دورانی که یاغیان آمریکایی به دنبال کسب قدرت بودند و هر کاری را از جمله درگیری با کلانتران شهر و دیگر گروه‌های سرکش دنیای غرب انجام می‌دادند.

بازی‌هایی که کمپانی Rockstar Games تولید می‌کند مانند GTA و Mafia به جهان باز بودن مشهور هستند. شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 مانند شخصیت اصلی بازی‌های دیگر کمپانی سازنده می‌تواند هر کاری را انجام دهد و تصمیمات مختلف بگیرد. یکی از قابلیت‌های Red Dead Redemption 2 مانند Battlefield 5 این است که اتفاقاتی که در بازی می‌افتد کاملا بستگی به تصمیمات گیمر دارد و داستان بازی بر اساس همین تصمیمات تغییر خواهد کرد. این سری از بازی Red Dead Redemption روی ماجراجویی، شکار، درگیری‌های مسلحانه و ماجراهای جانبی تمرکز می‌کند.

گفتنی است، Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ 4 آبان روانه بازار شود. این بازی هیجان‌انگیز قرار است برای دو کنسول‌ خانگی PS4 و Xbox One منتشر شود و برای رایانه‌های شخصی تولید نخواهد شد.

 افرادی که این بازی‌های را از فروشگاه اینترنتی پلی‌استیشن یا مایکروسافت پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند آن را زودتر از موعد یعنی از 19 اکتبر (27 مهر) روی کنسول‌های خود دانلود کنند. دانلود کردن این عنوان از فروشگاه‌ها مذکور بدین معنا است که راز Red Dead Redemption 2 زودتر از موعد برای گیمرها رو خواهد شد. فقط باید در نظر داشت که برای ذخیره کردن این بازی در هارد دستگاه نیاز به 90 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است در نتیجه کاربران باید آغاز به پاک کردن بازی‌هایی کنند که از قبل روی هارد دستگاه آن‌ها مانده و دیر آن‌ها را بازی نمی‌کنند.

Red Dead Redemption 2 به نظر آماده می‌رسد تا به بزرگترین بازی کمپانی Rockstar تبدیل شود. در مصاحبه‌ای جدید، یکی از مؤسسان راک‌استار، دان هوسر گفته است این بازی جدید 300هزار انیمیشن و 500هزار دیالوگ دارد. هوسر همچنین مطرح کرده است که برخی از اعضای تیم توسعه این بازی در سال 2018، چندین هفته به مدت 100 ساعت کار کرده‌اند تا طراحی آن را به پایان برسانند. این تعداد ساعت کاری با توجه به خطرات ناشی از تأثیرات مخرب که می‌تواند به این کارمندان برساند، منتقدان را جذب کرده است.

در ادامه می‌توانید تریلری از این عنوان مشاهده کنید که داستان بازی را تا حدودی مشخص می‌کند و برخی قابلیت‌های آن را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر مشاهده خواهید کرد که شخصیت‌های داچ و آرتور در مورد یک اتفاق مهم قبل از این که گروه آن‌ها پیشرفت کند صحبت می‌کنند و بلافاصله پس از این صحبت، صحنه‌هایی از انفجار، شلیک گلوله و نزاع داخلی نشان داده می‌شود تا در مقابل وفاداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: دومین گیم‌پلی رسمی Red Dead Redemption 2 منتشر شد +فیلم

انتهای پیام/

تریلر جدید Red Dead Redemption 2  منتشر شد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدید سینمایی Red Dead Redemption 2 منتشر شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..