تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس‌لرزه‌های قتل خاشقچی؛ خداحافظی با عادل الجبیر

پس‌لرزه‌های قتل خاشقچی؛ خداحافظی با عادل الجبیر

بین الملل > خاورمیانه - ایرنا نوشت: یک روزنامه اردو زبان پاکستان روز جمعه در خبری ادعا کرد:«نواف بن سعید بن احمد المالکی» سفیر فعلی دولت ریاض در اسلام آباد پایتخت پاکستان، قرار است به عنوان وزیر جدید عربستان سعودی به کابینه دولت این کشور ملحق شود.

به گزارش روزنامه 'نوای وقت' چاپ شهر اسلام آباد امروز با انتشار خبری نوشت در نشست اخیر کابینه دولت سعودی که به ریاست ملک سلمان پادشاه عربستان برگزار شد ؛ با جایگزینی سفیر سعودی در پاکستان به جای «عادل الجبیر» وزیر کنونی امور خارجه این کشور موافقت شد.

«نواف سعید المالکی» ماه می سال گذشته میلادی به عنوان سفیر عربستان در پاکستان کار خود را آغاز کرد.
الجبیر که از سال 2015 میلادی ، وزیر امور خارجه عربستان است ؛ در هفته های اخیر حضور کمرنگی در عرصه های دیپلماتیک داشته است .

برخی منابع خبری پیشتر از احتمال جابجایی وی؛ خبر داده بودند.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس‌لرزه‌های قتل خاشقچی؛ خداحافظی با عادل الجبیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..