تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست گوشی‌های سونی که اندروید پای را دریافت خواهند کرد

سونی به تازگی لیست گوشی‌های پرچمدار و میان‎‌رده‌ی خود که به اندروید پای به‌روزرسانی خواهند شد را منتشر کرده است.

طبق گزارش منتشر شده از سونی، گوشی‌های اکسپریا XZ پریمیوم، XZ1 و XZ1 کامپکت به‌روزرسانی اندروید 9 را در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) دریافت خواهند کرد؛ این در حالی است که به‌روزرسانی مذکور در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۷ (۷ نوامبر ۲۰۱۸) برای اکسپریا XZ2 پریمیوم منتشر می‌شود.

در کنار پرچمداران، برخی از محصولات میان‌رده‌ی این شرکت ژاپنی نیز از جمله اکسپریا XA2 ، XA2 الترا و XA2 پلاس، در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۴ مارس ۲۰۱۹) به اندروید پای دسترسی پیدا خواهند کرد. البته سونی همیشه به‌روزرسانی‌‌های خود را در فازهای متفاوتی منتشر کرده است؛ به این معنی که با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران، احتمال دارد که آپدیت مذکور نسبت به تاریخ اعلام شده با تاخیر به دست کاربران برسد. این موضوع درمورد افرادی که از شرکت‌های مخابراتی خاصی استفاده می‌کنند، هم صدق می‌کند.

کاربران با نصب آخرین نسخه‌ی اندروید می‌توانند از ویژگی‌های مفیدی از جمله روشنایی انطباقی (Adaptive Brightness) و باتری انطباقی (Adaptive Battery) بهره ببرند. این دو ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی سعی می‌کنند عملکرد باتری را بهبود ببخشند؛ به این صورت که  روشنایی انطباقی به صورت خودکار سطح روشنایی صفحه را با محیط تطبیق می‌دهد و قابلیت دیگر هم با محدود کردن مصرف انرژی برنامه‌های کمتر استفاده شده، در عمر باتری تاثیر مثبتی می‌گذارد؛ علاوه‌بر این، کاربران قادر خواهند بود اسکرین‌شات‌های خود را مستقیما از نوار اعلان‌ها حذف، اصلاح یا ارسال کنند. پنل کنترل صدا هم دستخوش تغییر قرار گرفته است و در سمت چپ پنل نمایشگر به تصویر کشیده می‌شود.

به‌روزرسانی اندروید 9 پای برای گوشی‌های اکسپریا XZ2 و نسخه‌ی کامپکت XZ2 مدتی پیش منتشر شد و اکسپریا XZ3 هم به صورت پیش‌فرض با آخرین نسخه‌ی اندروید به بازار عرضه شد. Sony به کاربران توصیه کرده است که قبل از آپدیت گوشی‌های خود حتما فضای خالی برای نصب فایل‌های موقت در حافظه‌ داشته باشند. ظرفیت باتری هم باید به اندازه‌ای باشد که محصول مورد نظر بتواند در طول پروسه‌ی به‌روزرسانی دوام بیاورد و خاموش نشود.

ناگفته نماند که شرکت‌های HTC و هواوی هم قصد دارند محصولات خود را به اندروید 9 به‌روزرسانی کنند. این محصولات، U12 پلاس (HTC)، هواوی P20 و خانواده میت 10 را شامل خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست گوشی‌های سونی که اندروید پای را دریافت خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..